بیوگرافی مهدی سیدعلی

5 سال پیش
3.7/5 - (25 امتیاز)

بیوگرافی مهدی سیدعلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدی سیدعلی (زادهٔ ۲۶ تیر ۱۳۵۷ در شهر ری) داور لیگ برتر فوتبال ایران از سال ۱۳۸۷ است.

زندگینامه مهدی سیدعلی

بیوگرافی مهدی سیدعلی

فعالیت ورزشی

او از سال ۱۳۷۵ و پس از دریافت مدرک درجه ۳، فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. سیدعلی در دانشگاه، مدیریت صنعتی ( در مقطع کارشناسی ) وسپس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت استراتژیک خوانده‌است و اکنون به‌عنوان مدیر اماکن برون سپاری در یکی از سازمانهای شهرداری تهران فعالیت می‌کند.

سیدعلی از لیگ دوم حرفه‌ای در سطح اول فوتبال ایران به عنوان داور چهارم و از سال ۱۳۸۷ به عنوان داور وسط به قضاوت مشغول می‌باشد. سیدمهدی سیدعلی بیش از یکصد مسابقه را به عنوان داور وسط در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت کرده و از این نظر جزو داوران با سابقه کشور به حساب می‌آید. از جمله قضاوتهای مهم او فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور در فصل ۹۶–۱۳۹۵ بین تیمهای نفت تهران و تراکتور سازی تبریز به عنوان داور وسط بود که با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم نفت تهران خاتمه یافت.

بازی خشونت

در دیدار هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال بین تیم‌های بادران و استقلال جنوب، یک تکه آجر به سر کمک داور برخورد کرد. مهدی سیدعلی قاضی میدان در حالی که به سمت کمک داور می‌رفت، مورد حمله برادر مهدی پاشازاده سرمربی بادران قرار گرفت. برادر پاشازاده به طرز عجیبی داور بازی را کتک زد، به طوری که سیدعلی شب گذشته (یکشنبه) در بیمارستان بود و درد زیادی را تحمل کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وینکو بگوویچ

پس از این اتفاق، صورت‌جلسه‌ای نوشته شد و باشگاه بادران و مهدی پاشازاده تعهد دادند که اگر مشکلی برای سیدعلی بوجود آمد، برادر پاشازاده را تحویل مراجع قضایی دهند.

وی گفت: از من خواسته شده که صحبتی نکنم، فقط باید بگویم تا ۱۱ دیشب در بیمارستان بودم. آزمایش و سونوگرافی داده‌ام و پزشکان گفته‌اند باید ۲۴ ساعت استراحت کنم.

مشخصات کامل

نام و نام خانوادگی: سید مهدی سید علی
تاریخ تولد: ۱۳۵۷/۴/۲۴
محل تولد: شهر ری
قد: ۱۸۰ سانتیمتر
وزن: ۷۴ کیلوگرم
میزان تحصیلات: فوق لیسانس مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی
شغل: مدیر بازرگانی سازمان ورزش شهرداری تهران
سال شروع داوری: ۱۳۷۵
سال ورود به لیگ برتر: ۱۳۸۷
رشته قضاوت: فوتبال – داور وسط

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی سیدعلی
3.7/5 - (25 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه