بیوگرافی سمانه محسنی کیاسری

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سمانه محسنی کیاسری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سمانه محسنی کیاسری (زادهٔ مرداد ۱۳۶۲ – ساری) داور ایرانی فوتبال است.

زندگینامه سمانه محسنی کیاسری

بیوگرافی سمانه محسنی کیاسری

فعالیت ورزشی

وی در سال ۱۳۸۱ داوری را آغاز کرد و از سال ۲۰۱۰ داور بین‌المللی فوتبال شد. محسنی پیش از داوری، مدت پنج سال بازیکن فوتبال بوده است.

داور محجبه ایرانی قاضی پرتماشاگرترین بازی دنیا

سمانه محسنی کیاسری، کمک داور ۳۵ ساله ایرانی در بازی حساس فوتبال بانوان کره شمالی و کره جنوبی به عنوان کمک داور دوم به میدان رفت و به خوبی توانست از عهده وظایفش در این بازی بربیاید. جدالی که نزدیک به ۴۲۵۰۰ نفر را به ورزشگاه کیم ایل سونگ پیونگ یانگ کشانده بود و در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

سمانه محسنی کیاسری کمک داور بین المللی ایران سومین و مهمترین دیدار گروه B مقدماتی بانوان آسیا برای رقابت های قهرمانی ۲۰۱۸ اردن بین دو کشور کره شمالی و جنوبی را در حالی پرچم زد که قضاوت این بازی بر عهده کاسی ربیت از استرالیا بود. کمک اول هم لائورا مویا از استرالیا نام داشت که در کنار کمک داور مازندرانی فوتبال ایران به خوبی از عهده قضاوت این جدال حساس و حیثیتی برآمدند.

سمانه محسنی کیاسری متولد مرداد ۱۳۶۲ اهل کیاسر مازندران و از سال ٢٠١٠ تا کنون در لیست کمک داوران بین المللی فیفا و ای اف سی قرار دارد.خانم محسنی علاوه بر اینکه در لیگ برتر ایران قضاوت می کند در سایر لیگ های داخلی و همچنین در تورنمنت های مختلف آسیایی به قضاوت می پردازد. وی در حال حاضر در سری مسابقات فوتبال بانوان بزرگسال مقدماتی آسیا در کره شمالی سه دیدار را به عنوان کمک دار قضاوت کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جنیا گربنیکوف

ذکر این نکته الزامی است که سمانه محسنی تنها کمک داور بین المللی ایران نیست که در رقابت های مقدماتی بانوان قهرمانی آسیا پرچم می زند بلکه در گروه A این رقابت ها در دوشنبه تاجیکستان هم خانم انسیه خباز مافی زاده به عنوان کمک داور دوم بازی های مهم و حساسی را پرچم زده است از جمله بازی امارات با میزبان رقابت ها که با برتری اماراتی ها به پایان رسید.

پیشینه

بازیهای مقدماتی آسیا
بازیهای زیر ۱۹ و زیر ۱۶ سال آسیا
داوری در بازیهای آسیایی اینچیون کره
داوری در بازی‌های نروژ کاپ
شرکت در کلاس‌های سالانهٔ ای‌اف‌سی
یک دوره دعوت به کلاس داوری یوفا در کشور سوییس در کمپ یوفا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سمانه محسنی کیاسری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه