بیوگرافی حبیب کاشانی

5 سال پیش
1.1/5 - (54 امتیاز)

بیوگرافی حبیب کاشانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حبیب کاشانی یکی از اعضای شورای شهر تهران است. او به مدت یک سال (از تیر ۱۳۸۶ تا تیر ۱۳۹۰) مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران بود.

زندگینامه حبیب کاشانی

بیوگرافی حبیب کاشانی

فعالیت ورزشی 

او توسط محمد علی آبادی ریس وقت سازمان تربیت بدنی پس از محمدحسن انصاری‌فرد به این سمت انتخاب شد و توسط فشارهای وارده از طرف سازمان پس از یک سال مجبور به استعفا شد و مهندس داریوش مصطفوی جانشین وی شد. وی در طی یک سال فعالیت خود در باشگاه توانست پس از پنج سال ناکامی پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران برساند.

وی پس از استعفای عباس انصاری فرد دوباره و با مقام سرپرستی اداره پرسپولیس را به عهده گرفت و با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی با وی دوبار پیاپی قهرمان جام حذفی و چهارم لیگ شد. به دنبال صحبتهای علی دایی بر ضد حبیب کاشانی هر دو استعفا کردند ولی حبیب کاشانی دوباره توسط علی سعیدلو به سر کار برگشت.

او طی یک فرایند پیچیده حمید استیلی را به جای علی دایی به سرمربیگری پرسپولیس گمارد؛ اما با توجه به نتایج ضعیف تیم پرسپولیس و فشار هواداران؛ سازمان تربیت بدنی او را از کار برکنار کرد و سردار محمد رویانیان را به عنوان مدیر عامل پرسپولیس برگزید. شایان ذکر است افشین قطبی توسط حبیب کاشانی به فوتبال ایران شناخته شد.

سوابق

حبیب کاشانی سابقه سه دوره حضور در شورای اسلامی شهر تهران را دارد. همچنین دارای چندین سال سابقه جبهه و چندین سال فرمانده حوزه بسیج در غرب تهران بوده است. وی مدیریت مجموعه آموزشی پسرانه هما (دبستان – راهنمایی – دبیرستان) را نیز در کارنامه خود دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تاکیس لمونیس

وی در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تهران (دوره کنونی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) به عنوان نماینده انتخاب شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حبیب کاشانی
1.1/5 - (54 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه