بیوگرافی داوود مهابادی

5 سال پیش
بیوگرافی داوود مهابادی
4.8/5 - (34 امتیاز)

بیوگرافی داوود مهابادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

داوود مهابادی (زاده ۱۹ تیر ۱۳۵۲) بازیکن سابق و مربی فوتبال ایران است.

زندگینامه داوود مهابادی

بیوگرافی داوود مهابادی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های استقلال، ذوب‌آهن، استقلال اهواز و راه‌آهن را دارد.

مهابادی سابقه سرمربیگری در تیم‌هایی مانند راه‌آهن، فجر سپاسی، گهر دورود، آلومینیوم اراک، برق جدید شیراز، نساجی مازندران و مشکی پوشان مشهد را دارد.

در فصل ۱۳۸۹- ۱۳۸۸ لیگ برتر، مسئولان باشگاه مقاومت سپاسی شیراز بعد از ناکامی در جذب محمود یاوری و اکبر میثاقیان، با داود مهابادی به توافق رسیدند و وی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

مهابادی در مورد حضور در شیراز می‌گوید:

من با شیراز یک جورهایی انس و الفت دارم. چه زمانی که بازی می‌کردم و چه در دوره مربیگری. حتی با تیم‌های دیگری که به شیراز می‌آمدم با مردم ارتباط خوبی داشتم. هم آنها به من لطف دارند و هم من شیراز را یکی از شهرهای خوب کشور می‌دانم. من اصلاً خودم را یک شیرازی می‌دانم و اتفاقاً هر جا هم که می‌روم مردم سایر شهرستان‌ها فکر می‌کنند شیرازی هستم. در رشت یکی از هواداران سپیدرود مرا دید و گفت ما همه شیرازی‌ها را دوست داریم و من هم نگفتم که شیرازی نیستم (خنده).

مهابادی در مورد حضور در باشگاه برق جدید و اهداف فصل جدید این تیم گفت: در همین مدت اخیر آقای بردبار را یک انسان دلسوز و با پشتکار دیدم. امیدواریم در این تیم تازه لیگ یکی شده بتوانیم نتایج درخوری بگیریم و جایگاه خود را در فصل نخست تثبیت کنیم. هدف اول این است که تا هفته بیستم بتوانیم بقای خود را قطعی کنیم و بعد هم برای قرار گرفتنم در رتبه‌های بالاتر تلاش کنیم. ضمن اینکه این اولین جایی است که خودم خواستم همکارانم از بچه‌های استان فارس و شهر شیراز باشند. بازیکنان را هم سعی می‌کنیم بر همین اساس انتخاب کنیم تا جایی که جوابگوی کار ما باشند. سیاست باشگاه هم همین است و نظر ما هم استفاده از بازیکنان و کادر فنی شیرازی است در جهت سیاست‌های باشگاه.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میلان باروش

سوابق مربيگري:

۲۰۰۸-۲۰۰۹ راه‌آهن
۲۰۰۹ تربیت یزد
۲۰۰۹-۲۰۱۰ فجر سپاسی
۲۰۱۰-۲۰۱۱ پیام مشهد
۲۰۱۱-۲۰۱۲ گهر زاگرس
۲۰۱۲-۲۰۱۳ مس سرچشمه
۲۰۱۳-۲۰۱۴ استقلال اهواز
۲۰۱۴- پاس همدان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی داوود مهابادی
4.8/5 - (34 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • هادی صمدی
    3 سال پیش

    آقا ما چجوری برسیم به اونجایی ک تو فکرو ذهنمونه ما عشقه فوتبالیم