بیوگرافی عبدالله حسینی

5 سال پیش
بیوگرافی عبدالله حسینی
Rate this post

بیوگرافی عبدالله حسینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عبدالله حسینی (زادهٔ ۱۵ تیر ۱۳۶۹ – نور) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه عبدالله حسینی

بیوگرافی عبدالله حسینی

فعالیت ورزشی

او در پست مدافع برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

جدایی از پدیده

وی بعد از جدایی از تیم پدیده گفت:

سال‌های خوبی را در پدیده پشت‌سر گذاشتم و خاطرات بسیار خوبی از این تیم و همچنین هواداران خونگرم دارم اما فصل گذشته که کمتر به من بازی رسید، بسیار سخت به من گذشت اما فقط سکوت کردم چون موفقیت تیم برایم فوق‌العاده مهم بود.

وی کمتر بازی کردنش نسبت به سال‌های گذشته را سلیقه مربی دانست و گفت: من همیشه به تشخیص کادر فنی چه زمان‌هایی که به صورت متمادی در ترکیب بودم و چه وقتی که روی نیمکت قرار گرفتم احترام گذاشتم چون سلیقه مربی بود اما هر وقت هم به زمین آمدم با تمام توانم به تیم کمک کردم و خوشحالم که در سومین سال حضورم در پدیده سهمیه آسیایی کسب شد.

مدافع جدید سایپا در مورد انتخاب جدیدش نیز تاکید کرد: باعث افتخارم است که به باشگاه بزرگ سایپا آمدم و امیدوارم لیاقت اعتمادی که آقای صادقی به من کرد را داشته باشم. می‌خواهم امسال خیلی چیزها را در سایپا ثابت کنم و انگیزه بالایی دارم.

حسینی ادامه داد: برای پدیده شهر خودرو هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به اهدافی که در اولین حضورش در آسیا دارد برسد و در میان مدعیان آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روبرتو کارلوس

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هواداران مشهد در سه سال گذشته به من لطف زیادی داشتند و امیدوارم بهترین نتایج را شاهد باشند چراکه آنها کم‌ادعاترین و لایق‌ترین تماشاگرانی هستند که دیده‌ام.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عبدالله حسینی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه