بیوگرافی علی کلانتری

5 سال پیش
بیوگرافی علی کلانتری
2.2/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی علی کلانتری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی اصغر کلانتری (زاده ۲۱ مارس ۱۹۶۸) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه علی کلانتری 

بیوگرافی علی کلانتری

فعالیت ورزشی

مدعی صعود با کمترین امکانات

سختی‌های زیادی در این فصل داشتیم و هیچکس باور نمی‌کرد فجر تا روزهای اخر مدعی صعود باشد. نه فقط استان فارس باید به فجر افتخار کند بلکه کشور باید به این تیم افتخار کند که بی حاشیه و بدون خرج های آنچنانی تا اینجای کار بالا آمده است. ۱۰ تیم اول جدول خرج های زیادی داشتند اما ما چنین خرج‌هایی نداشتیم.

کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روند فوتبال کشور و فجرسپاسی به شکلی باشد که بیشتر از فوتبال لذت ببرند. از جو ورزشگاه کیف کردیم و آنها تیم خودشان را تشویق می کردند بدون هیچ گونه توهینی.

کلانتری که سابقه حضور در کادر فنی برق شیراز، فجرسپاسی و مس کرمان را دارد در این فصل با فجر سپاسی تا آستانه صعود به لیگ برتر رفت اما در هفته سی‌ و دوم با شکست خانگی مقابل مس کرمان از جمع مدعیان خارج شد تا شاگردان کلانتری باز هم پشت در لیگ برتر بمانند. عملکرد کادر فنی فجر در نیم فصل قابل قبول بود و روند رو به رشدی را طی کرده بود.

مشخصات

نام کوچک علی
نام خانوادگی کلانتری
تاریخ تولد پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۴۷ — ۲۱ مارس ۱۹۶۸ — ۵۱ سال
ملیت ایران
محل تولد Shiraz
کشور محل تولد ایران
پست نامشخص

صحبت در مورد مظلومیت فوتبال در شیراز

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مجتبی جباری

یک موضوع ما را خیلی درگیر خودش کرده است و آن هم اینکه مگر تیم فجرشهیدسپاسی یا استان فارس و شیراز چه هیزم تری به آقایان فروخته است که این چنین باید آماج حملات ناجوانمردانه قرار بگیرد. چه افکار و دستهایی در کار است که اجازه نمی‌دهد فوتبال شیراز رشد پیدا کند و در سطح اول کشور مطرح باشند. چگونه بازیکن غیر قانونی در بازی پیکان و فجر بازی می‌کند ولی هیچکس عکس العملی ندارد و چگونه دو تیم دیگر در سال گذشته باید به لیگ یک سقوط می‌کرد، ولی در آخر دیدیم تیم فجر و داماش با تفاضل گل سقوط می‌کنند؟!

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی کلانتری
2.2/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه