بیوگرافی حامد بصیری

5 سال پیش
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی حامد بصیری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حامد بصیری کاپیتان بااخلاق تیم فوتبال آلومینیوم سالها به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال استان مرکزی در ترکیب نمایندگان استان حاضر بوده است.

زندگینامه حامد بصیری

بیوگرافی حامد بصیری

فعالیت ورزشی

بصیری متولد ۱۳۵۹ است. وی با داشتن مدارک تحصیلی فوق لیسانس تربیت بدنی، مدرک مربیگری B آسیا، سابقه بازی ۱۷ سال بطور متمادی در لیگ های مختلف، یک فصل لیگ برتر همراه با تراکتورسازی تبریز، چهارده فصل لیگ یک کشور، یک فصل لیگ دو کشور، یک فصل لیگ مناطق کشور و تعداد بازی بطور تقریبی بیش از ۴۵۰ که موفق به زدن ۵۰ تا ۶۰ گل شده است.

وی افتخار شاگردی با مربیان مطرح کشور همچون اساتید محمدرضا بیاتانی، محسن نیک نفس، محمدعلی رمزی، صفر علیدادی، احمد چاهی، رضا قاسمی، اصغرحیدری، مرحوم صفر شاه‌محمدی، امید زرین، علیرضا علیدادی، علی رشیدی، حسین گازرانی، نصرالله عبداللهی، مرحوم منصور پورحیدری، مجید نامجومطلق، حسین آبانگاه، فیروز کریمی، افشین پیروانی، نادر دست نشان، فراز کمالوند، مهدی پاشازاده، علی نیکبخت، داوود مهابادی، غلام رضا دلگرم، جواد زرینچه، محمد احمدزاده، ناصر ابراهیمی، مصطفی قنبرپور، بهروز تابانی، ناصر پور مهدی، یعقوب وطنی و علی حنطه را در کارنامه دارد.

نکته بسیار مهم شخصیتی حامد بصیری این است که در تمام این سالها بازیکنی مفید، بسیار ارزشمند و تاثیر گذار برای تیم خود بوده است. وی یک فصل هم نبوده که مصدوم یا مورد نظر سرمربی نبوده باشد. شاید اگر بصیری از لابی هایی که در فوتبال وجود دارد استفاده میکرد امروز با همین رزومه در لیگ های معتبرتر بازی می کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد پروین
صحبت در مورد جو بد فوتبال در اراک

انتقادهایی که منصفانه باشد را با جان دل میپذیرم. قطعا کم و کاستی‌های وجود دارد. سعی کردم تمامی راهکارها برای موفقیت تیم را به کار بگیریم. برخی منتقدین با انتقادهی کوبنده‌ای که می‌کنند فضا در بازی‌های خانگی را سخت کرده اند و امیدوارم به خاطر مردم اراک از این کارها دست بکشند و جو بدی برای فوتبال اراک پیش آمده امیدوارم این روند را در بازی های داخل خانه از بین ببریم. امیدواریم بعضی از افراد مسائل شخصی را دخیل نکنند و کاری کنند که به نفع تمامی فوتبال اراک است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حامد بصیری
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه