بیوگرافی محمدرضا تندروان

5 سال پیش
بیوگرافی محمدرضا تندروان
4.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی محمدرضا تندروان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدرضا تندروان (زادهٔ ۱۳۵۶، ایران)بازیکن سابق تیم های ملی و باشگاهی ایران.

زندگینامه محمدرضا تندروان

بیوگرافی محمدرضا تندروان

فعالیت ورزشی

وی از سال ۲۰۱۳ فعالیت مربیگری را با حضور در اردو تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران آغاز کرد و تجربه همراهی تیم ملی را در مسابقات لیگ جهانی ، قهرمانی جهان ۲۰۱۴ ، جام جهانی ۲۰۱۵ و انتخابی المپیک ۲۰۱۶ را دارا میباشد.در عرصه باشگاهی هم از سال ۱۳۹۳ بعنوان کمک مربی تیم شهرداری زاهدان و سپس تیم والیبال بانک سرمایه فعالیت داشته است و دو بار با تیم بانک سرمایه بعنوان قهرمانی لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا دست یافته است.در سال ۲۰۱۷ بعنوان دستیار خوان سیچلو در تیم زیر ۲۳ سال انتخاب شد و با این تیم به مقام قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا رسیدند. وی در حال حاضر سرمربی باشگاه العربی قطر است.

وی با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته توسط ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی گفت:

به نظر من جوانگرایی انجام شده چندان مستدل نیست. من هنوز نتوانسته ام تشخیص دهم که مدل جوانگرایی سرمربی تیم ملی ایران بر چه مبنایی انجام می شود. ۲ مدل جوانگرایی وجود دارد؛ در یک مدل، بازیکنان با تجربه کمتر بازی می کنند و به جوان ترها بیشتر بازی می رسد. در مدل دیگر اگر بازیکن اصلی و با تجربه نتوانست بازی کند، بازیکن جوان جایگزینش می شود و بار تیم را به دوش می کشد.

مربی تیم ملی ب والیبال ایران تصریح کرد: ظاهرا جوانگرایی کولاکوویچ بر این مبناست که از مدل اول استفاده کند که کار خوبی هم به شمار می رود اما اولویت ما باید کشف و استفاده از بازیکنی جدید در پست پشتِ خط زن باشد. پس از خداحافظی شهرام محمودی تنها امیر غفور در این پست حضور دارد و به شدت خلأ یک بازیکن خوب دیگر در این پست احساس می شود. اگر قرار بود در لیگ ملت ها به تیمی مثل ژاپن ببازیم، بهتر بود روی نیازهای تیم تمرکز می کردیم و جوانگرایی را بر این اساس انجام می دادیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سعید سلاماتی

او هم چنین اعتقاد دارد:

ما نمی توانیم تا ابد به مربیان خارجی وابسته باشیم و همچنین فضای دو قطبی ایجاد شده در داخل هم قشنگ نیست. خیلی ها بودند که در سطوح مختلف نتایج بسیار ضعیفی گرفتند و نمی توانند در حال حاضر مدعی یا منتقد باشند. باید فضای رقابتی ایجاد شود. اگر ما نتیجه بگیریم مهر تأییدی بر توانایی مربیان ایرانی خواهد بود و اگر نتیجه نگیریم، تجربه ای برای آینده کسب می کنیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا تندروان
4.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه