بیوگرافی رحمان محمدی‌راد

5 سال پیش
بیوگرافی رحمان محمدی‌راد
Rate this post

بیوگرافی رحمان محمدی‌راد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رحمان محمدی راد بازیکن سابق و مربی فعلی والیبال اهل ایران است.

زندگینامه رحمان محمدی‌راد

بیوگرافی رحمان محمدی‌راد

فعالیت ورزشی

محمدی راد به‌عنوان بازیکن سابقه حضور در تیم ملی ایران را در مسابقات بازی‌های آسیایی بوسان ۲۰۰۲ در کارنامه خود دارد. وی به همراه دیگر بازیکنان تیم به مدال نقره مسابقات دست یافتند. محمدی راد پس از حسین معدنی جایگزین وی به عنوان دستیار کواچ شد. او در حال حاضر یکی از مربیان تیم ملی والیبال ایران است. از سوابق ایشان در کار مربیگری در رده ملی می‌توان به همکاری با ولاسکو، کواچ و لوزانو بعنوان دستیار اشاره کرد. کسب مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴، مقام چهارم لیگ جهانی و ششمی قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو و صعود به دور دوم این بازیها از افتخارات این مربی جوان است.

در رده باشگاهی ۳ سال بعنوان دستیار در باشگاه شهرداری ارومیه فعالیت کرده و در سال ۹۵ بعنوان سرمربی تیم هاوش گنبد انتخاب شد. وی در لیگ سال ۱۳۸۰ والیبال کشور به همراه تیم صنام تهران به مقام قهرمانی رسید.

محمدی راد در سال ۱۳۹۶ در بانک سرمایه قهرمان ایران شد و پس از آن باشگاه والیبال بانک سرمایه منحل گردید.

وی در سال ۱۳۹۷ با اعتماد مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین بار دیگر بعنوان سرمربی این بار در تیم مطرح شهرداری ورامین که سابقه قهرمانی ایران و آسیا را در کارنامه دارد انتخاب شد.

سرمربیگری در سپاهان

مسئولان باشگاه سپاهان که رحمان محمدی‌راد یکی از چهره‌های جوان و نام آشنای والیبال ایران را به عنوان سرمربی تیم سپاهان در فصل جاری انتخاب کرده‌اند، در قالب یک برنامه سه ساله انتظارات باشگاه طلایی‌پوشان اصفهان را از وی خواستار شدند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا نورمحمدی

محمدی‌راد در این خصوص اظهار داشت:

خوشبختانه در جلساتی که با اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان برگزار شد، دیدگاه باشگاه و مجموعه فولاد مبارکه نسبت به ورزش والیبال بسیار مثبت و در راستای ارتقای این ورزش در استان و کشور و همچنین شناسایی استعدادها و پرورش آنها است که می تواند آینده والیبال ایران را روشن تر کند که در همین جا باید از این اقدام مسئولین فولاد مبارکه کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم. در این جلسات، در مورد برنامه های پیشرو بحث و تبادل نظر شد و خوشبختانه اعضای هیأت مدیره باشگاه در آغاز راه توقعات معقولی از تیم والیبال دارند.

وی ادامه داد:

در برنامه سه ساله که برای والیبال سپاهان ترسیم شده، با توجه به اینکه برند سپاهان یک برند شناخته شده و جهانی است. تثبیت جایگاه تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر و کسب مقام در مسابقات کشوری در فصلهای آتی و سپس در آسیا و همچنین جلب توجه دوباره مردم استان اصفهان به ورزش والیبال از اهم موضوعات و اهداف استراتژی باشگاه در والیبال می باشد.

محمدی راد خاطر نشان کرد:

با توجه به اینکه در حال حاضر تیم ملی کشورمان

درگیر مسابقات جهانی است لذا مسابقات لیگ کشور از آبان ماه آغاز می شود و ما فرصت مناسبی داریم تا نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنیم و بتوانیم تمرینات تیم و اردوها و احیاناً دیدارهای تدارکاتی مدنظر را تا زمان برگزاری مسابقات در برنامه های اجرایی خود داشته باشیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رحمان محمدی‌راد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه