بیوگرافی فرهاد نفرزاده

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی فرهاد نفرزاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرهاد نفرزاده (زادهٔ دی ماه ۱۳۴۹، ایران) مربی والیبال است. وی در حال حاضر سرمربی باشگاه عقاب نهاجا است.

زندگینامه فرهاد نفرزاده

بیوگرافی فرهاد نفرزاده

فعالیت ورزشی

وی به مدت ۴ سال متوالی سرمربی تیم سایپا بود و در سال ۱۳۸۹ با هدایت وی سایپا به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران دست یافت. نفرزاده از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان فعالیت می‌کرد. وی در سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال ایران منصوب شد و توانست این تیم را به مقام قهرمانی آسیا و پنجمی قهرمانی جهان برساند.

تعریف از عملکرد تیم ملی

کارشناس والیبال در ادامه تاکید کرد: چرا که تیم‌ها در مرحله نهایی مسابقات از نظر انگیزشی و جذابیت کاملاً متفاوت ظاهر شدند و این شرایط را برای تیم ایران سخت تر کرد. مقابل تیم جوان لهستان به شکل غافل گیر کننده ای نتیجه را واگذار کردیم و مقابل برزیل در عین شایستگی و با بدشانسی مغلوب شدیم و در پایان به عنوان پنجمی دست یافتیم. فرصت خوبی وجود داشت تا روی سکو قرار بگیریم اما به هر علتی میسر نشد. در مجموع عملکرد تیم ملی والیبال را مطلوب ارزیابی می کنم و این تیم نمره قبولی دریافت کرد.

جوانگرایی به صورت کلیشه ای رخ داده

نفرزاده درباره جوانگرایی در تیم ملی نیز گفت: ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان اگر قصد دارد در ترکیب خود از جوانان استفاده و یک تحول ایجاد کند باید در تمام مسابقات لیگ برتر حضور داشته و از نزدیک شاهد رقابت ها باشد. چرا که در حال حاضر بازیکنان جوانی که به تیم ملی بزرگسال راه یافته اند به صورت کلیشه ای انتخاب شده اند یعنی جوانانی مانند جواد کریمی و پوریا یلی از تیم های جوانان و جوانان به بزرگسال معرفی شده اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زدنیک زمان
در روسیه کار سختی در پیش داریم

نفرزاده درباره مسابقات انتخابی المپیک نیز گفت:

نباید این توقع از تیم ملی وجود داشته باشد که در مرحله نخست مسابقات المپیک که در گروه ایران به میزبانی روسیه برگزار می‌شود نتیجه کسب کنیم و به المپیک برسیم. با توجه به میزبانی روسیه کار سختی در پیش داریم و باید این واقعیت را قبول کنیم. روسیه در این گروه شانس اول صعود است و تیم ایران شانس دوم. اگر بتوانیم در این مرحله صعود کنیم کار بزرگ و خارق العاده ای انجام داد ه ایم اما اگر نشد اتفاقی رخ نداده چرا که طبیعی است روسیه از میزبانی برخوردار است. این فرصت برای تیم ملی وجود دارد که در مسابقات قاره ای جواز حضور در المپیک را بدست آورد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرهاد نفرزاده
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه