بیوگرافی ابراهیم وطن پرست

5 سال پیش
بیوگرافی ابراهیم وطن پرست
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ابراهیم وطن پرست به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ابراهیم وطن پرست (زاده ۱۳۳۶ در ارومیه) بازیکن سابق و مربی فعلی والیبال اهل ایران است.

زندگینامه ابراهیم وطن پرست

بیوگرافی ابراهیم وطن پرست

فعالیت ورزشی

حضور وی در ترکیب تیم دانشگاهی سال ۱۳۵۶ موجب شدبه تیم ملی والیبال ایران دعوت شود. وی در سال ۱۳۷۰ مدرک مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال را اخذ کرد و یک سال بعد موفق شد از فدراسیون جهانی والیبال کارت مربیگری بین‌المللی خود را اخذ کند. وی از سال ۱۳۷۱ تا ۷۶ نیز در دانشگاه مشغول به تدریس بود. وطن پرست در سال ۱۳۸۳ هدایت تیم پگاه ارومیه را در لیگ برتر والیبال به عهده داشت و در سال ۱۳۹۲ سرمربی تیم شهرداری ارومیه شد.

تمام دوران تحصیلات ابتدائی، راهنمایی و متوسطه را در ارومیه با موفقیت به اتمام رساند و در کنار اهمیتی که به درس و مشق خود قائل بود با عشقی پر شور به ورزش اول استان والیبال روی آورد، و در سال ۱۳۴۹ به شکل بسیار جدی در کنار تحصیل، ورزش والیبال را با هیجان هرچه تمام آغاز کرد.

استمرار و پشتکار او در ورزش والیبال روز به روز وی را در صحنه های مختلف این ورزش مطرح کرد. موفقیت های او در مسابقات آموزشگاهی در طول سالهای ۵۳ و ۵۴ ورود وی به تیم بزرگسالان شهر ارومیه را برای این جوان شایسته ممکن ساخت.می توان سال ۱۳۵۴ به عنوان نقطه عطفی در زندگی ورزشی این سرمایه ی ارزشمند شهرمان، ارومیه یاد کرد؛ در این سال مهندس ابراهیم وطن پرست در ترکیب تیم بزرگسالان ارومیه تجربه ی ارزشمند حضور در رقابت های نخستین دوره از مسابقات لیگ سراسری ایران با عنوان “جام پاسارگاد” را کسب کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی توماس بردیچ
مدرس والیبال کشور

.مهندس ابراهیم وطن پرست با کوله بار سنگینی از تجربه های ذکر شده کرسی مدرسی والیبال را در سطح فدراسیون والیبال کشور کسب کرد و به پشتوانه ی این سرمایه ی ارزشمند مدیریتی استان، والیبال ارومیه در مقاطعی از تاریخ عناوین قابل توجهی را در سطح کشور با همراهی باشگاه پگاه ارومیه در تاریخ ورزش این دیار به ثبت رسانید.

اینک مهندس ابراهیم وطن پرست عزم خود را جزم کرده تا در میدان سیاست و کیاست، موفقیت را برای همشهریان خود به ارمغان آورد. موفقیت های چشمگیر او در میادین ورزشی، تحصیلی و مدیریتی این تجربه و امکان را برای او به دنبال داشته تا با اراده ای پولادین گام در چنین میدان پر مخاطره ای بگذارد. امید است که همچون گذشته سربلند این آوردگاه باشد؛ چرا که سربلندی او عزت ارومیه است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابراهیم وطن پرست
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه