بیوگرافی رسول آقچه لی

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی رسول آقچه لی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رسول آقچه لی بازیکن والیبال اهل ایران است.

زندگینامه رسول آقچه لی

بیوگرافی رسول آقچه لی

فعالیت ورزشی

وی در حال حاضر عضو تیم ملی نوجوانان ایران و باشگاه کاله مازندران می‌باشد. در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در مقابل ایتالیا در جایی که ایران ۲–۰ از ایتالیا عقب بود با تعویض پست وی از پشت‌خط زن به دریافت‌کننده قدرتی ورق را به نفع ایران برگرداند و آقچه‌لی به تنهایی در این بازی ۴۰ امتیاز برای تیم ملی ایران کسب کرد و ایران به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه یافت.

از سال ۱۳۹۵عضو باشگاه کاله شد . و درخشش نسبتا خوبی در این تیم داشت . در سال ۱۳۹۶اقچه لی در تیم امیدبا عملکرد مناسب حضور داشت. وی از جوانان اهل سنت است و از سرعتی زن های اینده تیم ملی ایران است. در سال ۹۶ با اسیب جدی (مصدومیت)مواجه شد . که جمعی از دوستان و مربی وی در پست های اینستاگرام خود برایش ارزوی سلامتی کردند .

تیم ملی ایران روسیه را در بازی نزدیک شکست داد و توانست سوم دنیا شود. برای ایران، یک رکورد رویایی رقم خورد. رسول آقچه لی توانست در این بازی برای ایران ۴۰ امتیاز کسب کند که تاکنون در تاریخ این رقابت ها سابقه نداشته است! این امتیازهایی که آقچه لی کسب کرد ۴ دفاع و ۳۶ اسپک بود و نشان داد که یک اسپکر رویایی در آینده والیبال ایران خواهیم داشت.

رسول آقچه لی پس از بازی گفت:

من کار خودم را انجام دادم.چون تجربه من از هم تیمی هایم بیشتر است باید بهترین عملکردم را نشان دهم و در این بازی هم همین کار را کردم. به دست آوردن مدال برنز در جام جهانی خیلی مهم است اما ما مستحق بیش از اینها بودیم ولی همین هم خوب است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سعید عبدولی

افتخارات ورزشی

مقام سوم قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۵
طلا قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۴
طلا قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۴
باارزش‌ترین بازیکن قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۴
طلا قهرمانی ساحلی نوجوانان آسیا ۲۰۱۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رسول آقچه لی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه