بیوگرافی مهری فلاحی

5 سال پیش
بیوگرافی مهری فلاحی
4.9/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی مهری فلاحی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهری فلاحی دریاکناری بازیکن والیبال نشسته ایرانی است که از سال ۱۳۸۸ برای تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران به میدان می‌رود.

زندگینامه مهری فلاحی

بیوگرافی مهری فلاحی

فعالیت ورزشی

او در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به همراه تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران با شکست هلند موفق به کسب عنوان پنجم شد.

مهری فلاحی در سال ۱۳۷۲ متولد شد و در سال ۱۳۷۷ به علت تصادف هر دو پای خود را از دست داد.

مهری فلاحی از سال ۱۳۸۴ فعالیت ورزشی خود را با دو و میدانی آغاز کرد اما در سال ۱۳۸۸ به والیبال نشسته روی آورد و در همان سال عضو تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران شد.

همچنین او مدرک درجه ۳ مربیگری والیبال نشسته را نیز دارد.

لیبرو تیم ملی والیبال بانوان جانبازان و معلولان به چگونگی کسب سهمیه مسابقات ریو برای اولین بار هم اشاره کرد و ادامه داد:

در سال ۸۸ و در مسابقات پارا آسیایی گوانگجو چین با کسب عنوان سومی از دستیابی به سهمیه پارالمپیک لندن بازماندیم اما ۴ سال بعد و در مسابقات بازی های پارا آسیایی اینچئون با تلاش و کوشش فراوان با کسب عنوان نائب قهرمانی برای اولین بار موفق به کسب سهمیه مسابقات پارالمپیک ریو برزیل شدیم.

مهری فلاحی در ادامه به مشکلاتی که در راه آماده سازی

خود برای حضور قدرتمند در تمرینات تیم ملی مواجه است

اشاره کرد و گفت:

زمانی که تمرینات و اردوهای تیم ملی برگزار نمی شود ما باید با تمرینات شخصی آمادگی جسمانی خود را حفظ کنیم تا در زمان تمرینات پرفشار تیم ملی با مشکلی مواجه نشویم اما متاسفانه هیچ ابزار و امکاناتی در این راه برای من درنظر گرفته نشده که مهمترین آن سالن مناسب جهت تمرین است و من برای آماده سازی مجبورم در جایی تمرین کنم که افراد سالم در آنجا مشغول تمرین هستند و گاهی همین امر نیز امکان ندارد و مجبور هستم در خانه تمرین خودم را ادامه دهم و همین امر کار را کمی برای من دشوار میکند، ولی انتظار دارم که این حداقل خواسته من را مدنظر قرار دهند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فابین بارتز

وی یکی دیگر از بی مهری ها را عدم توجه و حمایت

مسئولین مربوطه دانست و اظهار داشت:

هروقت صحبت از کمک های مالی می شود با جواب بودجه نداریم مواجه می شویم اما بیشترین توقع ما سرزدن و جویای احوال شدن است که باعث بالا رفتن انگیزه و روحیه ی ما می شود اما این مسئولین حتی از این امر هم دریغ میکنند و هیچ توجهی به قهرمانان و افتخارآفرینان شهر خود ندارند.

افتخارات ورزشی

نشان نقره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ به میزبانی اینچئون، کره جنوبی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهری فلاحی
4.9/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه