بیوگرافی مهراد آتشی

5 سال پیش
بیوگرافی مهراد آتشی
4.8/5 - (174 امتیاز)

بیوگرافی مهراد آتشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهراد آتشی (فارسی: مهراد آتشی؛ زادهٔ ۲۵ فوریهٔ ۱۹۸۶) یک بازیکن بسکتبال اهل ایران است.

زندگینامه مهراد آتشی

بیوگرافی مهراد آتشی

فعالیت ورزشی

او پسر عنایت الله آتشی گزارشگر و مربی بسکتبال است. او در تیم های مانند پالایش نفت آبادان و باشگاه بسکتبال پتروشیمی بندر امام خمینی بازی کرده. همچنین او برادر مهران آتشی مربی تیم ملی(assistant coach)هم هست.

وی می گوید:

هدف اصلی من رفتن به فینال در بسکتبال و قهرمانی به همراه تیم باشگاهیم بود اما به خاطر اتفاقاتی که در مرحله نیمه نهایی افتاد نتوانستیم به فینال صعود کنیم این از جنبه بازیگری بود،ولی به هر حال من زندگیم یک جنبه دیگر بسکتبالی هم دار و در واقع مدرسه بسکتبالی هست که با برادرم مهران در حال فعالیت هستم و به دنبال این هستیم که دانش و تجربیات خودمون را در اختیار نسل آینده بسکتبال قرار بدهیم ،اهدافمان را در مدرسه خوب پیش بردیم، خدا را شکر به برنامه هایی که مد نظرمان بود توانستیم دست پیدا کنیم و در آینده برنامه های بزرگتری داریم که انشاالله انجام می شود.

بعد دیگه ای از زندگیم بحث دانش و تحصیلاتم در واقع من دارم در مقطع دکترا تحصیل می کنم خدا را شکر دروس تئوریم را پشت سر گذاشتم انشاالله فقط امتحان جامع و دفاع از رساله ام مانده که انشاالله در سال جدید بتوانم انجام بدهم.

زندگی شخصی

بهترین عید !

بهترین عید من زمانی بوده که کنار عزیزانم در خانواده بودم و در صحت و سلامت خانواده ام اوقات خوشی را در کنارشان توانستم بگذرانم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زوونیمیر بوبان

من همیشه لحظه تحویل سال از پدر و مادرم عیدی می گیرم به هر حال یک رسم بسیار قدیمی ایرانیان است، به نظرم این عیدی باعث برکت در زندگی جوانترها می شود.

بله اهل عیدی دادن هم هستم به عزیزانم ،اطرافیانم دوستانم کسانی که کوچکتر از خودم هستند عیدی می دهم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهراد آتشی
4.8/5 - (174 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه