بیوگرافی محمد حسن‌زاده

5 سال پیش
بیوگرافی محمد حسن‌زاده
1.8/5 - (24 امتیاز)

بیوگرافی محمد حسن‌زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمد حسن‌زاده (زاده ۶ اکتبر ۱۹۹۰ در شیراز) یک بازیکن حرفه‌ای بسکتبال اهل ایران می‌باشد وی در سوپر لیگ ایران در پست فوروارد بازی می‌کند او در جام جهانی ۲۰۱۰ جوانترین بازیکن ایران بود.

زندگینامه محمد حسن‌زاده 

بیوگرافی محمد حسن‌زاده

فعالیت ورزشی

محمد حسن زاده که ۱۸ سال سن و ۲ متر قد دارد، در طول ۳ سال گذشته عضو تیم های ملی بسکتبال نوجوانان و جوانان ایران بوده است. وی تا سن ۱۵ سالگی در ورزش فوتبال فعالیت داشت و سپس به ورزش بسکتبال روی آورد. پیشرفت چشمگیر محمد حسن زاده در بسکتبال، سبب تبدیل او به بازیکن کلیدی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران شده است.

این بازیکن در اردوی تدارکاتی ملی پوشان ایران در کشور آلمان سهم بزرگی را در پیروزی های تیم ایران در بازی های دوستانه مقابل تیم های باشگاهی آلمان داشته و مورد توجه استعدادیابان باشگاه پادربورن نیز قرار گرفته است.

حاشیه ها

اخراج از تیم ملی

بی اخلاقی،بی تعصبی و عملکرد ضعیف دلایل کنار گذاشتن حسن زاده از تیم ملی عنوان شده است.اما جالب اینجاست که در رسانه ها همان گوش دادن به موسیقی دلیل اصلی اخراج این بازیکن عنوان شده است! با این حال محمد رضا مشحون مدیر تیم های ملی در این باره می گوید:«دلیلش همان هایی هست که قبلا گفتم.ما که با کسی خصومت شخصی نداریم.حسن زاده بی تعصب به بار آمده و آمارش هم در تیم میل ضعیف بوده است.به همین دلیل تصمیم گرفتیم او را کنار بگذاریم.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایان رمزی

این حرف ها در حالی مطرح است که سایر بازیکنان با پوزخند درباره دلایل عجیب فدراسیون ماجرا را طور دیگری شرح می دهند.

یکی دو نفر از ملی پوشان بستکتبال از ترس اینکه جایگاه خودشان را از دست ندهند و همان بلایی که سر حسن زاده آمده سرشان نیاید با قول اینکه اسمی از آنها برده نشود در این باره می گویند:«محمد رضا مشحون عقیده دارد که گوش دادن به موسیقی قبل از مسابقه تمرکز را بهم می زند.او می گوید این کار نشانه بی اخلاقی و بی تعصبی است.ما شاهد بودیم که هندزفری را از گوش حسن زاده کشید و مجبورش کرد که موسیقی گوش ندهد! حالا کدام رفتار بی اخلاقی است؟رفتار تند مدیر تیم های ملی یا موسیقی گوش دادن حسن زاده؟»

به گفته ملی پوشان حسن زاد وقتی این رفتار را می بیند واکنش نشان می دهد و درگیری لفظی در اتوبوس بین آنها پیش می آید.

کمپین برای حمایت از حسن زاده

ملی پوشان تیم ملی بسکتبال و همه کسانی که به این رشته ورزشی مرتبط هستند کمپینی را در حمایت از حسن زاده به راه انداخته اند و همگی از این نوشته اند که بازیکن تیم ملی بی تعصب نمی شود.آنها نوشته اند که حسن زاده یکی از بهترین و با اخلاق ترین ورزشکاران است که باید به تیم ملی برگردد.

با این شرایط هنوز مشخص نیست که واکنش مسئولان فدراسیون نسبت به این اتفاق چه خواهد بود.

حسن زاد:حرف نمی زنم!

حال و روز ملی پوش بسکتبال زیاد مناسب نیست.

او که پس از گذشت تقریبا دو ماه هنوز هم نتوانسته

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارلوس کی‌روش

با این ماجرا کنار بیاید حاضر نیست تا درباره اتفاق

هایی که افتاده حرف بزند.حسن زاده عذرخواهی

می کند و می گوید:«ببخشید اما در شرایطی

نیستم که در این باره اظهار نظر کنم.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد حسن‌زاده
1.8/5 - (24 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه