بیوگرافی آرمان زنگنه

5 سال پیش
2.7/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی آرمان زنگنه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرمان زنگنه متولد ۲۵ خرداد ۱۳۷۲ از بازیکنان حرفه‌ای بسکتبال در ایران می‌باشد او با قد ٢٠٣ در پست فوروارد قدرتی بازی می‌کند.

زندگینامه آرمان زنگنه

بیوگرافی آرمان زنگنه

فعالیت ورزشی

وی سابقه حضور در توزین الکتریک کاشان و مهرام تهران و همیاری زنجان و پتروشیمی بندر امام و بسکتبال صنعت نفت آبادان و شيميدر را دارا می‌باشد.

او در پاسخ به این سوال که انگیزه زیادش از کجا نشات می‌گیرد؟ تصریح کرد: من هیچ وقت چیزی را راحت بدست نیاوردم. همیشه شرایط طوری پیش آمده که باید راه سخت‌تر را می‌رفتم و در این مسیر نیز هیچ وقت انگیزه من کم نشد. سه بار زانویم را عمل کردم و به شرایط قبلی‌ام برگشتم. در این مدت خیلی‌ها از من حمایت کردند و خیلی‌ها هم فکر می‌کردند بسکتبالم تمام شده و کنارم نماندند اما من با انگیزه‌تر از همیشه کارم را انجام دادم.

زنگنه افزود: من یاد گرفتم که تلاش کنم و در این مدت خانواده و همسرم واقعا حمایت خوبی از من داشتند و باعث شدند تمرکزم را حفظ کنم. لطف خدا هم شاملم شد و توانستم با شرایط خوبی برگردم. سال قبل هم با اینکه با نفت نتیجه دلخواهمان را کسب نکردیم اما از عملکرد خودم راضی هستم و امیدوارم امسال نیز تا انتها خوب پیش برود.

او که سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۱۴ را دارد در پاسخ به این سوال که می‌تواند جام جهانی بعدی‌اش را نیز تجربه کند؟ گفت: بازی کردن برای تیم ملی کشورم همیشه برای من افتخار بوده و هست. تمام تلاشم را برای رسیدن به پیراهن ملی می‌کنم و امیدوارم تلاشم نتیجه بدهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هادی علیزاده
مشخصات

تاریخ تولد: ۱۴ ژوئن ۱۹۹۳ (سن ۲۶ سال)، تهران، ایران
قد: ۶′ ۹″
پست: پاور فوروارد
قد ثبت‌شده: ۲۰۳ سانتیمتر (۶ فوت ۸ اینچ)
تعداد: ۱۲
دوره حرفه‌ای: ۲۰۱۰

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرمان زنگنه
2.7/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه