بیوگرافی حامد سهراب‌نژاد

5 سال پیش
بیوگرافی حامد سهراب‌نژاد
3.3/5 - (15 امتیاز)

بیوگرافی حامد سهراب‌نژاد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حامد سهراب نژاد (زاده ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ در سنندج) عضو تیم ملی بسکتبال و هم‌اکنون در تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی می‌کند. سهراب نژاد باجناق حامد آفاق است.

زندگینامه حامد سهراب‌نژاد 

بیوگرافی حامد سهراب‌نژاد

فعالیت ورزشی

در سال ۱۳۹۸ با تیم شهرداری گرگان به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال رسید.

معرفی از زبان خودش

حامد سهراب‌نژاد هستم در ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۲ در محله قطارچیان شهر سنندج و در یک خانواده ۶ نفره و فرهنگی به دنیا آمدم.

بنده از کلاس سوم بسکتبال را زیر نظر برادرانم امید و حمید شروع کردم و اولین مسابقاتی که شرکت کردم کلاس چهارم دبستان با تیم مدرسه در مسابقات آموزشگاهی بود و بعد از آن منتخب مدارس و استان و انتخابی استان تا دوران راهنمایی که اولین دوره برای مسابقات کشوری انتخاب شدم.

تا حدودی تقریبا تو خط تمرینات و مسابقات افتاده بودم تا یک دوره مسابقات مینی بسکتبال در سال ٧۴ در تهران برگزار شد و در سال ٧٧ اولین دوره مسابقات جوانان قهرمانی کشور بود شرکت کردیم و برای اردوی ملی جوانان انتخاب شدیم و از آنجا تقریبا کار حرفه‌ای من شروع شد و از آنجا همیشه در اردو و مسابقات زیر نظر بودیم.

اولین دوره مسابقات بین‌المللی که شرکت کردم جوانان غرب آسیا در لبنان بود که برای اولین بار ایران در غرب آسیا مقام اول را کسب کرد.

افتخارات ورزشی

او اضافه می کند که قهرمان غرب آسیا در لبنان رده جوانان، قهرمان امیدهای غرب آسیا در عراق، قهرمان مردان زیر ٢٠ سال آسیا، سه دوره قهرمان بزرگسالان غرب آسیا در ایران، اردن و لبنان، سال٢٠٠٧ قهرمان آسیا در چین، سال ٢٠٠٩ قهرمان آسیا، سال ٢٠١٠ مقام سوم بازی‌های آسیایی کوانگجو، سال ٢٠١١ با ٧ برد و یک باخت مقام پنجم آسیا که در تعجب تمام تیم‌ها صعود نکردیم، سال ٢٠١٣ مقام اول قهرمانی آسیا در فیلیپین، سال ٢٠٠٨ حضور در المپک پکن،

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهران شاهین‌طبع

قهرمان آسیا با تیم صباباتری در سال ٨۴، با تیم مهرام

قهرمان باشگاهای آسیا در قطر در سال ٨٩

قهرمان باشگاهای آسیا در اندونزی با مهرام در سال ٨٨
در سطح باشگاهی هم ١٧ سال در لیگ برتر بسکتبال حضور داشتم که شیرین‌ها و تلخی‌های داشته ولی خوشبختانه در این چند سال ٧ بار به مقام قهرمانی لیگ را کسب کردم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حامد سهراب‌نژاد
3.3/5 - (15 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه