بیوگرافی مصطفی هاشمی

5 سال پیش
بیوگرافی مصطفی هاشمی
Rate this post

بیوگرافی مصطفی هاشمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مصطفی هاشمی بازیکن سابق و مربی بسکتبال اهل ایران است.

زندگینامه مصطفی هاشمی

بیوگرافی مصطفی هاشمی

فعالیت ورزشی

وی در جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۸۳، جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۸۵، جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۸۹، بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ و جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۹۱ عضو تیم ملی بسکتبال ایران بوده است.

هاشمی سابقه مربی‌گری در باشگاه‌های مهرام تهران، دانشگاه آزاد، شیمیدر و دستیاری تیم ملی بسکتبال ایران را دارد.

قهرمانی حق بسکتبال ایران است

مصطفی هاشمی پیش بینی خود از بازی با کره جنوبی و چین را این گونه بیان کرد: با توجه به تیم خوبی که داریم و نفراتی که هر کدام از آن ها بهترین های آسیا در پست خودشان هستند، طلای آسیا کمترین حق ما در این مسابقات است.با توجه به ارزیابی خود و دیدن بازی های دیگر مدعیان، اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد قهرمانی با تیم بسکتبال ما خواهد بود.هر چند در ورزش حرفه ای، پیش بینی کار درستی نیست ولی احساس قلبی من می گوید که طلای این دوره ی بازی ها به ما خواهد رسید.

برای جایگزینی حامد باید از مدت ها قبل فکر می کردیم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در موردخداحافظی احتمالی حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی گفت: حدادی و نیکخواه بهرامی از بهترین بسکتبالیست های تاریخ آسیا هستند و جزء مفاخراین قاره به شمار می آیند. باید احترام زیادی برای آن ها قائل باشیم. برای جایگزین کردن حامد باید از ۱۲ سال پیش زمانی که برای نخستین مرتبه برنز بازی های آسیای قطر را کسب کردیم به فکر می افتادیم.می بایست دنبال یک سری استعداد های ۸،۹ ساله می گشتیم که پیش بینی می شد قد آن ها بین ۲٫۱۰ تا ۲٫۲۰ می شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رزوان لوچسکو

اگر آن زمان این کار را می کردیم،الان می توانستیم از چند بازیکن با فیزیک مناسب و تحرک زیاد در کنار حامد حدادی استفاده کنیم. در این صورت قادر بودیم سبک بازی خود را تغییر دهیم و از تاکتیک های متنوعی استفاده کنیم.

برای پیشرفت به نگرش تازه نیاز است

باور دارم اگر نسل جوان بسکتبال ایران خوب مدیریت شوند علی رغم نبود حامد حدادی و نیکخواه بهرامی،بعد از استرالیا و چین بهترین تیم آسیا هستند. در حال حاضر بازیکنانی با قامت بین ۲٫۷ تا ۲٫۱۲ داریم که می توانیم با تغییر نوع بازی رویشان حساب باز کنیم.هرچند هنوز هم معتقدم که تعداد انگشت شماری بازیکن با فیزیک و قابلیت حامد، نه تنها در سطح آسیا بلکه در سطوح جهانی حضور دارد.ما اگر موفق شویم ادبیات بسکتبال خودمان را به درستی تغییر دهیم در غیاب حامد و صمد به مشکل نمی خوریم.اگر بتوانیم بستر ها را فراهم سازیم و با یک نگرش حساب شده در کنار امکانات سخت افزاری و نرم افزاری،تفکر و دید بازیکنانمان را تغییر دهیم،همچنان در سطح آسیا مدعی خواهیم بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مصطفی هاشمی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه