بیوگرافی مهران شاهین‌طبع

5 سال پیش
بیوگرافی مهران شاهین‌طبع
4.1/5 - (28 امتیاز)

بیوگرافی مهران شاهین‌طبع به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهران شاهین‌طبع (زاده ۳ بهمن ۱۳۴۳) بازیکن سابق و مربی بسکتبال اهل ایران است.

 زندگینامه مهران شاهین‌طبع

بیوگرافی مهران شاهین‌طبع

فعالیت ورزشی

وی در جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۸۹، بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰، جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۹۱، جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۹۳، بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ و جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۹۵ عضو تیم ملی بسکتبال ایران بوده است.

شاهین‌طبع سابقه مربی‌گری در باشگاه‌های صباباتری، مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام خمینی، دانشگاه آزاد و تیم ملی جوانان بسکتبال ایران و دستیاری تیم ملی بسکتبال ایران را دارد.

وی در دی ۱۳۹۵ به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران انتخاب شد اما وی این سمت را نپذیرفت و مهران حاتمی جایگزین وی شد. شاهین‌طبع در بهمن ۱۳۹۶ دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران انتخاب شد.

صحبت در مورد شرایط سخت بسکتبال

همه ما از کمبودها در جامعه خبر داریم. یا باید غر بزنیم یا اینکه با همین شرایط جلو برویم ما بعد از انقلاب هم شرایط سختی داشتیم و فقط چند اعزام داشتیم الان هم شرایط سخت است. اسپانسر تیم ملی به خاطر تحریم‌ها کنار کشیده است. اگر قبول می‌کنیم که کاری را انجام دهیم باید تا آخر ادامه دهیم.

وی افزود: از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم تیم ملی در زمان من کمبودی نداشته است اما خواهش این است که به جزئیات نپردازیم و جنگ و دعواها را به جای خصوصی ببریم و به بیرون درز نکند اگر هم کسی اشتباه کرد به خاطر بچه‌های تیم ملی گذشت کنیم. کدام مربی دوست دارد که تیمش ببازد. امروزه دیگر کسی سؤال نمی‌کند که چرا این بازیکن هست و آن یکی نیست. سال‌ها در تیم ملی کار کرده‌ام و بچه‌ها را می‌شناسم شاید برخی مواقع باید با بازیکنی سخت برخورد کرد بعضی مواقع هم مربی اشتباه می‌کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وینکو بگوویچ

سرمربی تیم ملی بسکتبال تأکید کرد: تیمی که می‌خواهد در جام جهانی نتیجه بگیرد باید خوب تمرین کند و آماده باشد به عنوان مثال استرالیا را ببینید شاید ۱۵ تیم ملی داشته باشد دلیل آن هم به خاطر تمرین خوب و کار پایه‌ای است برای جام جهانی همه حرفه‌ای کار می‌کنند بازی‌ها حساس است و باید سخت کار کنیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهران شاهین‌طبع
4.1/5 - (28 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه