بیوگرافی دیرک باوئرمان

5 سال پیش
بیوگرافی دیرک باوئرمان
Rate this post

بیوگرافی دیرک باوئرمان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دیرک باوئرمان (به آلمانی: Dirk Bauermann)؛ زادهٔ ۱۰ دسامبر ۱۹۵۷) بازیکن سابق و مربی فعلی بسکتبال اهل آلمان است.

زندگینامه دیرک باوئرمان

بیوگرافی دیرک باوئرمان

فعالیت ورزشی

وی سابقه نایب قهرمانی یورو بسکتبال با تیم ملی آلمان در سال ۲۰۰۵ را دارد. باوئرمن از سال ۱۹۷۵ و از سن ۱۸ سالگی، بسکتبال حرفه‌ای را آغاز کرد و تا سال ۱۹۸۱ در رده باشگاهی در تیم کرفلد بازی کرد. او در سال ۱۹۷۹ برای شرکت در مراسم درفت لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به این کشور رفت ولی انتخاب نشد. باوئرمن مربیگری در بسکتبال را از سال ۱۹۸۲ با تیم بایرلورکوزن آغاز کرد.

وی به مدت ۹ سال متوالی یعنی تا سال ۱۹۹۸ در این تیم بود سپس هدایت دیگر تیم‌ها را بر عهده گرفت و به تدریج هم به عنوان سرمربی وارد عرصه ملی شد. وی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی آلمان و از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی لهستان را بر عهده داشت. وی آلمان را به نایب قهرمانی یورو بسکت اروپا در سال ۲۰۰۵ رسانید.

وی در سال ۲۰۱۵ هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را بر عهده گرفت.

صحبت در مورد بسکتبال

من بهترین تصمیم هایم را گرفته ام و هیچ وقت به گذشته فکر نمی کنم. البته خیلی چیزها به فکرم می آید اما همیشه به آینده فکر کرده‌ام. زندگی روز به روز به سمت جلو می رود. مهران شاهین طبع همیشه با من صحبت می کرد و کمکم می کرد. اگر می‌خواستم تصمیمی بگیرم مثل یک دوست با من حرف می‌زد. من سعی کردم فرهنگ بسکتبال را تغییر بدهم و نگاه جدیدی به بسکتبال ایران بدهم. باید می‌دیدیم که این تیم تنها با سه بازیکن بازی نمی‌کند. شاید چند نفر با تجربه و بهتر باشند اما همه مبارزه می کنند. همه مهم هستند و من به همه اعتماد کرده ام. نگاه من یکسان بود مثل یک خانواده. کل تیم اعتماد به نفس داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود نامجوی

دومین چیزی که به بازیکنان فهماندم این بود که اصلی ترین چیز در بسکتبال، دفاع است. با دفاع می‌توان راه های حمله را پیدا کرد. من درباره بازی صحبت کردم که چقدر سرسختانه بازی کردیم. بنابراین خیلی مهم بود که دفاع در تیم اعتبار بدست بیاورد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیرک باوئرمان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه