بیوگرافی کریس پاول

5 سال پیش
بیوگرافی کریس پاول
Rate this post

بیوگرافی کریس پاول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریستوفر امانوئل پاول (به انگلیسی: Christopher Emmanuel Paul) ‏ (۶ می ۱۹۸۵ در کارولینای شمالی) ملی پوش بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه کریس پاول

بیوگرافی کریس پاول

فعالیت ورزشی

او از سال ۲۰۰۵ تا سال ۲۰۱۱ در تیم نیواورلینز پلیکانز در اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا بازی می‌کرد. پائل در سال ۲۰۰۶ بهترین تازه‌وارد سال ان‌بی‌ای شد.

پاول سپس در دسامبر ۲۰۱۱ در یک قرارداد جنجالی به تیم لس آنجلس کلیپرز پیوست.

وی بعد از تمدید نکردن قرداد خود با کلیپرز سرانجام در ۲۹/۶/۲۰۱۷ به هیوستون راکتس پیوست

هیچ تیمی در NBA کریس پاول را مجانی هم نمی‌خواهد

شامس چارانیا، بازیکن تیم اتلتیک فاش کرد که سران تیم هوستون راکتس تگزاس قصد فروش کریس پاول ۳۴ ساله را دارند اما هیچ تیمی در NBA حتی حاضر نیست او را مجانی هم جذب کند.

وی در این رابطه گفت: کریس پاول طبق قرارداد کنونی باید در حدود ۱۲۵ میلیون دلار در مدت ۳ سال دریافت کند. در NBA حتی یک تیم نیست که بخواهد چنین پولی به او پرداخت کند. حتی سران تیم هوستون راکتس به برخی تیم‌ها زنگ زدند و گفتند ما کریس پاول را مجانی در اختیار شما قرار می‌دهیم اما هیچ تیمی نپذیرفت.

بهترین بازیکن هفته

کریس پاول با ثبت متوسط ۲۳٫۷ امتیاز (رتبه ۱۰ غرب)، ۱۲٫۳ پاس منجر به گل (رتبه ۲ غرب)، ۵٫۳ ریباند و ۲ توپ ربایی، به لس آنجلس کلیپرز کمک کرد این هفته از مسابقات را با ۳ پیروزی و بدون شکست پشت سر بگذارد. او در هر سه مسابقه حداقل ۲۰ امتیاز به دست آورد، در یک بازی ۳ توپ ربایی داشت و در پیروزی ۱۰۹ بر ۹۸ تیمش مقابل پرتلند تریل بلیزرس در ششم ژانویه، ۱۹ پاس منجر به گل ثبت کرد که بیشترین تعداد اسیست او در رقابت های این فصل بود. کلیپرز با نتایجی که در این هفته کسب کرد، تعداد بردهای متوالی خود را به عدد ۹ رساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ژو ویلفرد تسونگا
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریس پاول
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه