بیوگرافی پال جرج

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی پال جرج به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
پال کلیفتون انتونی جرج (انگلیسی: Paul Clifton Anthony George؛ زادهٔ ۲ مهٔ ۱۹۹۰) بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه پال جرج

بیوگرافی پال جرج

فعالیت ورزشی

جرج در درفت سال۲۰۱۰ در انتخاب دهم از دور اول توسط تیم ایندیانا پیسرز انتخاب شد. وی پیش از این به مدت دو سال در تیم بسکتبال دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در فرزنو بازی می‌کرد.

ایندیانا پیسرز

فصل ۱۱–۲۰۱۰

جرج در ۱ ژوئیه ۲۰۱۰ قراردادی دو ساله به ارزش ۳٫۹ میلیون دلار با تیم پیسرز امضا کرد. وی نخستین بازی خود در لیگ را در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۰ مقابل تیم سن آنتونیو اسپرز انجام داد. وی در آن مسابقه ۲۳ دقیقه بازی کرد و توانست ۴ امتیاز کسب کند. جورج این فصل را با میانگین ۷٫۸ امتیاز، ۳٫۷ ریباند و ۱٫۱ پاس منجر به امتیاز در هر بازی به پایان برد. در پایان فصل وی به عنوان یکی از بازیکنان «تیم دوم تازه‌واردان لیگ» انتخاب شد.

فصل ۱۲–۲۰۱۱

در ۳ فوریه ۲۰۱۲ جرج در مسابقه ای مقابل دالاس ماوریکس توانست ۳۰ امتیاز (شامل ۷ سه‌امتیازی)، ۹ ریباند، ۵ پاس منجربه امتیاز کسب کند. در پایان فصل جرج برای شرکت در «مسابقه اسلم دانک» و مسابقهٔ «ستارگان در حال پیشرفت» دعوت شد. او نتوانست در مسابقه اسلم‌دانک برنده شود.

فصل ۱۳–۲۰۱۲

جرج اولین تریپل-دابل خود را در مسابقه‌ای مقابل شارلوت بابکتس به دست آورد؛ وی توانست ۲۳ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۲ پاس منجر به امتیاز را کسب کند. او برای نخستین بار موفق شد در بازی آل-استار حضور یابد. در این بازی او موفق شد ۱۷ امتیاز و ۳ ریباند را به ثبت برساند. در پایان فصل او به عنوان بهبودیافته‌ترین بازیکن لیگ شناخته شد او همچنین به عنوان بازیکن تیم سوم لیگ[۵] انتخاب شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماریو بالوتلی

فصل ۱۵–۲۰۱۴: مصدومیت خارج از فصل

جرج به کمپ تمرینی تیم ملی آمریکا برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ در اسپانیا دعوت شد.[۶] در یک دیدار نمایشی بین تیم ملی آمریکا سفید و تیم ملی آمریکا مشکی دچار مصدومیت جدی و شدیدی شد. بر اساس گزارش‌ها وی که برای دفاع توپ جیمز هاردن در تلاش بود، هنگام فرود پایش به نگه دارنده تخته برخورد کرد و شکست. این بازیکن بعد از اینکه پانزده دقیقه روی زمین درد کشید، با پای آتل بسته به یکی از بیمارستان‌های لاس وگاس منتقل شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پال جرج
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه