بیگوگرافی کایل لاوری

5 سال پیش
بیگوگرافی کایل لاوری
Rate this post

بیگوگرافی کایل لاوری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کایل لاوری (انگلیسی: Kyle Lowry، زاده ۲۵ مارس ۱۹۸۶) بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه کایل لاوری

بیگوگرافی کایل لاوری

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های ممفیس گریزلیز، هیوستون راکتس و تورنتو رپترز را در کارنامه دارد، لاوری به همراه تیم ملی بسکتبال ایالات متحده آمریکا توانسته مدال طلا مسابقات بسکتبال بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ را کسب کند.

مصدومیت از ناحیه شست دست

مصدومیت انگشت شست او، مربوط به دست غیر تخصصی او در شوت زنی است و در طول جریان رسیدن او و تیمش به قهرمانی، وی متحمل این مصدومیت شد. با این حال، او توانست آمار ۱۶٫۲ امتیاز، ۷٫۲ پاس منجر به گل و ۵ ریباند را در برابر گلدن استیت وریرز ثبت کرد.

کایل لاوری در مورد مصدومیتش به ESPN گفت:

در بازی ها، نمی توانم انگشت شستم را حس کنم… در هنگام پاس دادن و در هنگام کنترل و گردش توپ، این مصدومیت تاثیرگذار است.

لاوری ۳۳ ساله، در مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق در برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز، انگشت شست خود را مصدوم کرده بود.

گفتنی است تورنتو رپتورز، در فصل گذشته توانست به قهرمانی لیگ NBA برسد. آن ها که در لیگ عادی عملکرد متوسطی داشتند، در مرحله پلی آف با درخشش ستارگانی همچون کوای لنارد و پاسکال سیاکام و البته کایل لاوری، آن ها به فینال رسیدند و در یک سری کاملا برتر، گلدن استیت وریرز را شکست دادند.

لاوری در بازی ششم برابر گلدن استیت، ۲۶ امتیاز به وسیله ۹ شوتش که حاصل از ۱۶ شوت بود بود را کسب کرد و ۱۰ پاس منجر به گل و ۷ ریباند را کسب کرد. این بهترین عملکرد او در سری فینالی بود که لاوری در آن نقشی کلیدی داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وولودیمیر پریموف

گفتنی است که در فصل جدید NBA، لاوری بدون کوای لنارد، ستاره سابق تیم تورنتو خواهد بود و به نوعی با توجه به عدم حضور دمار درازن که ستاره قبلی تورنتو پیش از کوای بود، به عنوان ستاره اصلی تورنتو در فصل جدید مطرح است. او می خواهد به کمک بازیکنان دیگر تورنتو، به همگان ثابت کنند که می توانند دوباره در NBA بدرخشند و حتی برای رسیدن به دومین قهرمانی پیاپی، تلاش کنند. وی همینطور به دنبال کسب مقام قهرمانی جام جهانی به همراه تیم ملی آمریکا در تابستان نیز می باشد.

عکس های اینستاگرامی بیگوگرافی کایل لاوری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه