بیوگرافی جرمی لین

5 سال پیش
بیوگرافی جرمی لین
Rate this post

بیوگرافی جرمی لین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جرمی شو هو لین (به انگلیسی: Jeremy Shu-How Lin) (متولد ۲۳ آگوست، ۱۹۸۸) بازیکن حرفه‌ای بسکتبال در تیم هیوستون راکتس می‌باشد.

زندگینامه جرمی لین

بیوگرافی جرمی لین

فعالیت ورزشی

که در سال ۲۰۱۱ بازیکن ذخیره در تیم نیویورک نیکس بود در یک اقدامی مقتدرانه باعث ایجاد روندی شد که هیچ‌کس انتظار نداشت و ظهوری فعال در مسابقات فصل ان بی ای از خود نشان داد. نیویورک نیکس در ۱۳ بازی از ۱۱ بازی رو باخت اما به واسطه جرمی لین در هفت بازی پشت‌سر هم باعث برد نیویورک نیکس شد. او که تنها ۲۳ سال دارد در پنج مسابقه اول که به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد ۱۳۶ امتیاز گرفت و ۴۴ پاس منجر به گل داد که این امر یک رکورد در ان‌بی‌ای محسوب شد و حتی ارزش سهام شرکت صاحب نیویورک نیکس تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد.

اما وی در سال ۲۰۱۲ توسط تیم هیوستون راکتس در زارای مبلغی هنگفت انتخاب شد و به این تیم پیوست.

شروع درخشش لین در NBA از فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ و به همراه نیویورک نیکس آغاز شد. پس از آن، هیوستون راکتس با امضای قراردادی ۳ ساله به ارزش ۲۵ میلیون دلار او را به خدمت گرفت. با این وجود، راکتس تا سال سوم این قرارداد او را در ترکیبش نگه نداشت و در نهایت گارد راس دانشگاه هاروارد سر از شارلوت در آورد.

بدین ترتیب لین زیر نظر کنی اتکینسون قرار خواهد گرفت. اتکینسون سرمربی جدید بروکلین است که در زمان حضور لین در نیکس به عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت می کرد. لین به علت کارهایی که اتکینسون برای رشد بازی اش انجام داد، احترام زیادی برای او قائل است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مراد محمدی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جرمی لین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه