بیوگرافی کریستین پولیسیک

5 سال پیش
بیوگرافی کریستین پولیسیک
2.8/5 - (25 امتیاز)

بیوگرافی کریستین پولیسیک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستین میت پولیسیک (انگلیسی: Christian Mate Pulisic؛ زادهٔ ۱۸ سپتامبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه کریستین پولیسیک 

بیوگرافی کریستین پولیسیک

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به بروسیا دورتموند و چلسی اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا بازی کرده‌است. او جوان ترین بازیکن آمریکایی است که موفق به گلزنی شده است. او ملیتی کرواسی_آمریکایی دارد.

مشخصات کامل بیوگرافی کریستین پولیسیک

نام کوچک کریستین
نام خانوادگی پولیسیچ
تاریخ تولد جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۷۷ — ۱۸ سپتامبر ۱۹۹۸ — ۲۱ سال
ملیت آمریکا
محل تولد Hershey
کشور محل تولد آمریکا
پست هافبک
قد ۱۷۲ سانتی متر
وزن ۶۹ کیلوگرم
پا هر دو

عاشق لیگ انگلیس

کریستین پولیسیچ اذعان دارد که عاشق سبق فوتبال انگلستانی و مهاجم منچستر وین رونی است. پولیسیچ به ترکیب اصلی بورسیا دورتموند رسیده است و بسیار درخشان عمل کرده.

پولیسیچ اذعان می دارد که عاشق فوتبال انگلیسی است زیرا در هفت سالگیش یک سال در این کشور بوده است.

این موضوع دلیل بزرگی است که اینجا هستم.

خیلی از مردم نمی توانند این آرزو را تحقق

ببخشند اما من هر روز بعد از مدرسه تا ساعت

ها در پارک بودم و با هم کلاسی هایمان بازی

می کردم. آنجا عشق من به این بازی آغاز شد

و بخش بزرگی از رشد من بود. بازیکنان زیادی

در آنجا توانایی و اعتماد به نفس بالایی دارند. من عاشق فوتبال انگلستانی هستم. وین رونی اسطوره ی من است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد علی کلی

کریستین پولیشیچ حالا ۲۰ سال سن دارد اما تعداد کلمات پرحرارت زیادی درباره او نوشته شده است. سرعت کلاسیکش، شتاب باشکوه و تماسش با توپ که باعث می‌شود تا توپ به پاهایش بسیار نزدیک باشد و مدافعین تنها بتوانند در کورس یا تنه زدن، با او رقابت کنند. دید بسیار بالایش نیز نیز فضای بسیار خوبی در کنار مدافعان حریف در نزدیکی دروازه برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد می‌کند. روشی که شوت می‌کند، مانند یک کمان‌دار می‌ماند و توپ از پاهایش مانند برخورد توپ با چوب بیسبال رها می‌شود.

اگر بخواهم صادق باشم، اشتیاقش او را ضمانت می‌کند. کریستین پولیشیچ بااستعداد‌ترین بازیکن در تاریخ فوتبال آمریکا است و باید آن کاری که لازم است را انجام دهد و آن هم بازی برای چلسی در لیگ برتر انگلیس است. این یکی از بزرگ‌ترین شاهکارها در تاریخ ورزش آمریکا است. البته که تیم هاوارد برای منچستریونایتد بازی کرد اما او دروازه‌بان بود. کلینت دمپسی و لاندن داناوان نیز در لیگ برتر انگلیس بازی کردند اما آن‌ها در تیم‌های کوچک‌تری چون اورتون و فولام به میدان رفتند.

اما وضعیت پولیشیچ متفاوت است.

او با پیوستن به چلسی شانس این را دارد تا به ستاره یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال تبدیل شود. نزدیک به نصف جمعیت کره زمین لیگ برتر انگلیس را تماشا می‌کنند. عددی بیش‌تر از ۳ بیلیون نفر در هر فصل. اگر پولیشیچ در چلسی بدرخشد و خود را نشان دهد، می‌تواند دل بسیاری از هواداران در آمریکا، اروپا، آفریقا، چین، هند و سراسر جهان را مال خود کند. دیگر همه جور دیگر روی او حساب باز خواهند کرد. حالا سقف او لاندن داناوان نیست و به لیونل مسی فکر می‌کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بابی رابسون

در یک روز بهاری مرطوب در دورتموند، پولیشیچ را در یک رستوران مرکز شهر دیدم. در یک ظاهر عادی با شلوار جین تنگ و یک هودی مشکی. سوییشرتش توجه من را با جمله‌ای بر روی خود جلب کرد. « از طرف یک پسر با تلاش بی‌وقفه». پولیشیچ درباره آن گفت:

لبران با جمله بیش‌تر از یک ورزشکار شروع کرد و آن‌ها برای من نیز چنین چیزی فرستادند.

این پدیده با قدرت انتظار فوق‌العاده انسان‌ها کار می‌کند. انتظار داریم چیزهای بزرگ، سنگین‌تر نیز باشند پس احساس راحت‌تری را در ما ایجاد می‌کنند. در ورزش، راه تبدیل شدن به یک اسطوره نیز از چنین چیزی می‌گذرد. اگر به نقطه‌ای بزرگ نگاه کنید، آن وقت انجام دادنش می‌تواند راحت‌تر باشد. بسیاری از سوپراستارها از چنین راهی وارد شده‌اند. هنگامی که تایگر وودز جمله سلام جهان را به زبان آورد یا لبران جیمز که قبل از تمام کردن دبیرستان، از مقایسه شدن با مایکل جردن استقبال کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستین پولیسیک
2.8/5 - (25 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه