بیوگرافی محمدرضا مهرانپور

5 سال پیش
بیوگرافی محمدرضا مهرانپور
Rate this post

بیوگرافی محمدرضا مهرانپور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدرضا مهرانپور هافبک چپ پای دهه هفتاد استقلال بود.

زندگینامه محمدرضا مهرانپور

بیوگرافی محمدرضا مهرانپور

فعالیت ورزشی

محمدرضا مهرانپور، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در دهه ۷۰، که موفقیت‌های خوبی را در عرصه مربیگری تیم‌های پایه کسب کرده.

او می گوید:

هرقدر که به پایان دوره بازی نزدیک می شدم، علاقه‌ام به مربیگری بیشتر می‌شد. در سال ۸۶، مدرک A آسیا را گرفتم و همان سال علی دایی به من زنگ زد و گفت که هدایت امیدهای سایپا را برعهده بگیرم. خوشبختانه توانستیم با سایپا در همان سال قهرمان امیدهای تهران شویم. سال بعد از آن به امیدهای استیل آذین رفتم و موفق شدیم در همان سال اول قهرمانی در این رده را کسب کنیم.

بعد از استیل آذین، به‌همراه ابراهیم قاسمپور به داماش دورود رفتیم و قرار بود به عنوان دستیار کار کنم اما به علت مشکلاتی مالی که این تیم داشت، بیست روز مانده به آغاز مسابقات اعلام شد که داماش در مسابقات شرکت نمی‌کند. در لیگ دوازدهم نیز در نیم فصل نخست در مس کرمان دستیار قاسمپور بودم و در این تیم لیگ برتری فعالیت می‌کردم.

دلایل افت فوتبال ایران

دلایل افت فوتبال ایران زیاد است. به نظرم در سطح کشور بازیکن زیاد داریم؛ اما فوتبالیست حرفه‌ای خیلی! بازیکنانی که ستاره باشند و بتوانند به داد فوتبال برسند، کم هستند. از نسل گذشته تنها فرهاد مجیدی و کریمی را داریم و بقیه خداحافظی کرده‌اند. الآن فوتبال برای بازیکنان به اولویت چهارم یا پنجم تبدیل شده و تزریق پول بی‌رویه و توجه نکردن به اصل موضوع که همان فوتبال است، باعث افت فوتبال شده است. بازیکنان باید به اندازه‌ای که پول می‌گیرند، کارایی داشته باشند؛ اما متأسفانه در عمل شاهد چنین چیزی نبوده‌ایم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یزوا کیمیش

بزرگ ترین اشتباه فوتبالی

جدی نگرفتن فوتبال در دوره بازی‌ام، بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام بوده است. اگر آرزوهای بزرگ‌تری داشتم، می‌توانستم بعد از آمدن به استقلال، به فوتبال اروپا یا لیگ‌های حاشیه خلیج فارس بروم. مهم‌تر اینکه می‌توانستم پیراهن تیم ملی را بپوشم که این اتفاق هم به خاطر جدی نگرفتن فوتبال رخ نداد. به همین خاطر، الان به بازیکنان جوان توصیه می‌کنم فوتبال را حرفه‌ای دنبال کنند و خیلی زود به موفقیت‌های زودگذر اکتفا نکنند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا مهرانپور
Rate this post
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • ایوب قدنه
    4 سال پیش

    آقای مهرانپور عزیز دوستت داریم
    ایوب قدنه هستم