بیوگرافی مادیبو مایگا

5 سال پیش
بیوگرافی مادیبو مایگا
Rate this post

بیوگرافی مادیبو مایگا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مودیبو مایگا (به فرانسوی: Modibo Maïga، زادهٔ ۳ سپتامبر ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل مالی است.

زندگینامه مادیبو مایگا

بیوگرافی مادیبو مایگا

فعالیت ورزشی

از مهمترین باشگاه‌های او در گذشته، می‌توان به الرجا، لو مان، سوشو، وستهام یونایتد، کویینز پارک رنجرز و متس اشاره کرد. مایگا در ۵۹ بازی برای تیم ملی فوتبال مالی به میدان رفته‌است و ۱۳ گل ملی در کارنامه دارد. او در چهار جام ملت‌های آفریقا بازی کرده‌است و در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به تیم کشور خود کمک کرد رتبهٔ سوم رقابت‌ها را به دست آورد.

مایگا پس از سال ۲۰۱۵ به لیگ‌های آسیایی و حاشیهٔ خلیج فارس پیوست و در کل، کارنامهٔ مثبتی در این لیگ‌ها داشته‌است. برای نمونه او برای الاتحاد کلبا توانست در ۲۳ بازی ۹ گل بزند و برای عجمان در ۱۹ بازی لیگ ۱۰ گل بزند.

ملی

بازی یکم مایگا برای تیم ملی کشورش در ۱۷ نوامبر ۲۰۰۷ در برابر سنگال در ورزشگاه المپیک ایو-دو-منوا بوده‌است.

او در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال و جام ملت‌های آفریقا خوب کار کرده‌است و نقش مثبتی در تیمش داشته‌است.

مهاجم آفریقایی مد نظر کالدرون مادیبو مایگا مهاجم ۳۱ ساله اهل کشور مالی است که فصل گذشته برای بوریرام تایلند بازی کرده و اکنون بازیکن آزاد است.
این مهاجم ۱۸۵ سانتی متری، ۵۹ بازی برای تیم ملی مالی انجام داده و ۱۳ گل به ثمر رسانده است که آخرین آنها در سال ۲۰۱۶ بوده و حدود ۳ سال است به تیم ملی دعوت نشده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی درک کویت

مایگا هم‌وطن و هم‌سن شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی جدید استقلال و زوج او در خط حمله تیم ملی مالی بوده است. زمانی که دیاباته به عنوان مهاجم نوک در ترکیب مالی حضور داشت مایگا در پست وینگر چپ بازی می‌کرد و آخرین بازی ملی هر دوی آنها هم به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد.

این مهاجم چپ‌پا با تکنیک و سرعتی که دارد قابلیت بازی در نوک حمله و وینگر چپ و راست را دارد و بهترین دوران بازی‌هایش را در لیگ فرانسه تجربه کرده است.
مادیبو فوتبال باشگاهی خود را در لیگ های مالی و مراکش آغاز کرده و پس از آن راهی لومان فرانسه شد و سه فصل برای این تیم بازی کرد.

سوشو

سوشو مقصد بعدی مهاجم مالیایی بود و پس از درخشش با پیراهن سوشو در لیگ فرانسه و زدن ۲۴ گل برای این تیم در دو فصل، گران‌ترین انتقالش را تجربه کرد و در سال ۲۰۱۲ با ۶ میلیون یورو راهی وستهام در لیگ انگلیس شد.
دو فصل حضور در انگلیس با ۶ گل زده در ۳۸ بازی در رقابتهای مختلف برای مادیبو چندان موفقیت آمیز نبود و پس از آن ابتدا به کویینز پارک رنجرز قرض داده شده و سپس با قرارداد قرضی به لیگ فرانسه بازگشت و در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ در ترکیب متز با ۹ گل در ۲۵ بازی روزهای خوب خودش را تا حدودی تکرار کرد.

مایگا پس از پایان مدت حضور قرضی در متز در سال ۲۰۱۵ بار دیگر یک نیم فصل به وستهام برگشت و در ۳ بازی تنها ۱ گل زد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نونو گومژ

متز و وستهام آخرین باشگاه‌های اروپایی مایگا بودند و این مهاجم پس از آن راهی خاورمیانه شد و بازی در تیم‌های النصر عربستان و الاتحاد و عجمان امارات را تجربه کرد.

۵ گل و ۳ پاس گل برای النصر عربستان در ۱۹ بازی،

۹ گل و ۲ پاس گل برای الاتحاد امارات در ۲۳ بازی و

۱۰ گل و ۲ پاس گل در ۱۹ بازی برای عجمان در امارات

حاصل کار او در لیگ های عربی بود.
مایگا پس از یک و نیم فصل حضور در عجمان دی ماه

گذشته راهی بوریرام شد و با ۱ گل در ۳ بازی ضعیف‌

ترین عملکرد دوران بازی‌ خود را به نمایش گذاشت و

پس از فسخ قراردادش با بوریرارم در فروردین امسال

تاکنون بدون تیم بوده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مادیبو مایگا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه