بیوگرافی اندرسون لوپز

5 سال پیش
2/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی اندرسون لوپز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اندرسون خوزه لوپز دو سوزا (متولد ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۳)، معروف به اندرسون لوپز، فوتبالیست برزیلی است که به عنوان مهاجم در کونسادول ساپورو بازی می‌کند.

زندگینامه اندرسون لوپز

بیوگرافی اندرسون لوپز

فعالیت ورزشی

برزیل
اندرسون لوپز در رسیفی، پرنامبوکو متولد شد و پس از آغاز فعالیت در اینترناسیونال، در سال ۲۰۱۱ به مجموعه جوانان آووا پیوست. او اولین بازی حرفه ای خود را در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۳ انجام داد، و به عنوان جانشین نیمه دوم در پیروزی ۱–۰ خانگی مقابل بوآسپورت به میدان رفت.

در سال ۲۰۱۴ اندرسون لوپز به مارکلیو دیاس قرض داده شد. او پس از به ثمر رساندن شش گل در تنها ۱۶ بازی، او به آووا برگشت و در مرحله دوم به تیم اصلی اختصاص یافت.

در ۱۴ مه ۲۰۱۴، اندرسون لوپز اولین گل‌های خود را برای لیائو در پیروزی ۲–۱ خانگی مقابل آسا، در کوپا دو برزیل به ثمر رساند.

او سال را با ۳۳ بازی در لیگ و چهار گل به پایان رساند، او همچنین به سیری A ارتقا یافت.

در ۱۰ مه ۲۰۱۵ اندرسون لوپز اولین بازی خود را با سیری آ آغاز کرد و در بازی خانگی ۱–۱ مقابل سانتوس مساوی شد.

سانفرسه هیروشیما

در ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۶، اندرسون لوپز به‌طور قرضی به تیم باشگاه فوتبال سانفریس هیروشیما پیوست.

اف سی سئول

در ۱۲ فوریه ۲۰۱۸، اندرسون لوپز به صورت قرضی به تیم اف سی سئول در کی لیگ پیوست. در نوامبر ۲۰۱۸ او به دلیل نگرش ضعیف از میادین مسابقه حذف شد و در پایان فصل ۲۰۱۸ این باشگاه را ترک کرد که در این مدت ۶ بار در ۳۰ بازی در لیگ به ثمر رساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد منافی

کونسادول ساپورو
در تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۱۹، اندرسون لوپز با کونسادول ساپورو با طرفداری جی لیگ قرارداد منعقد کرد.

این مهاجم ۲۵ ساله و چپ پای برزیلی که سابقه بازی در سری A و B برزیل و «کی لیگ» کره جنوبی را هم دارد جوان‌تر از مودیبو مایگاست اما در گلزنی آمار چندان جالبی هم ندارد. لوپز در طول تمام دوران بازیگری حرفه‌ای‌اش ۱۳۸۱۲ دقیقه در تمام تیم‌هایش به میدان رفته و در مجموع فقط ۴۹ گل به ثمر رسانده است که تقریبا هر ۲۸۲ دقیقه یک گل میانگین آمار اوست. لوپز طی سه سال گذشته در دو لیگ معتبر شرق آسیا در مجموع ۶۴۳۰ دقیقه بازی کرده که در این زمان فقط ۱۸ گل به ثمر رسانده که هر ۲/۳۵۷ دقیقه یک گل به ثمر رسانده است. با این حال کالدرون به این مهاجم اعتقاد دارد و ظاهراً باشگاه هم مذاکره با او را آغاز کرده هر چند سرمربی آرژانتینی در آخرین مصاحبه‌اش گفته سه گزینه برای خط حمله دارد که یکی از آنها لوپز است.

اتفاق عجیب در روز پوکر لوپز

اندرسون لوپز گزینه مد نظر کالدرون برای تقویت خط حمله پرسپولیس زمستان گذشته به تیم هوکایدو کونسادول ساپورو در جی‌لیگ ژاپن پیوست. او در اولین بازی‌اش برای این تیم در تاریخ ۱۸ اسفند سال گذشته مقابل شیمیزو اس‌پالس به میدان رفت. این بازی در خانه تیم ساپورو برگزار می‌شد و لوپز دست به کار بزرگی زد و پوکر کرد. او در این مسابقه چهار گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه ۵ بر۲ برنده باشد.

با این حال شادی گل او کار دستش داد و از آنجایی که ابعاد ورزشگاه را نمی‌شناخت بعد از گلزنی از روی تبلیغات کنار زمین پرید و با تصور اینکه روی چمن فرود می‌آید با سقوط سه متری روی زمین سفت فرود آمد و به‌شدت آسیب دید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سئاد کولاشیناچ

بعد از این اتفاق نیروهای امدادی

بالای سر لوپز جمع شدند و درمان

سرپایی را انجام دادند که خوشبختانه

این بازیکن به میدان برگشت و دقیقه ۷۶

آن بازی تعویض شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اندرسون لوپز
2/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه