بیوگرافی نرمین هاسکیچ

5 سال پیش
بیوگرافی نرمین هاسکیچ
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی نرمین هاسکیچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نرمین هاسکیچ (انگلیسی: Nermin Haskić؛ زادهٔ ۲۷ ژوئن ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل بوسنی و هرزگوین است که در پست مهاجم بازی می‌کند.

زندگینامه نرمین هاسکیچ 

بیوگرافی نرمین هاسکیچ

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال ژیلینا و باشگاه فوتبال سارایوو اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین بازی کرده‌است.

ایشان در کشور بوسنی به بوسواریبو معروف هستند!

نرمیه هاسکیچ بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین ۱۸۷ سانتی متر بلندی قامت دارد و در پست سانتر فوروارد بازی می کند. او سابقه بازی در تیمهای مطرح صربستان را در کارنامه دارد و به واسطه همین مسئله، قهرمانی های زیادی با تیمهای سابقش به دست آورده و عنوان آقای گلی نیز در کارنامه او دیده می شود.

گزینه پرسپولیسی ها بیوگرافی نرمین هاسکیچ

قیمت نرمین هاسکیچ در سایت ترانسفرمارکت ۸۰۰ هزار دلار درج شده که به نظر می رسد بودجه نسبتاً بالایی برای باشگاه پرسپولیس محسوب می شود. با نگاهی به آمار گلزنی نرمین هاسکیچ به سادگی می توان دریافت که او یک گلزن بالفطره است اما نکته ای که حضور او در پرسپولیس را در هاله ای از ابهام قرار داده قراردادش با تیم فعلی او یعنی رادنیکی است که تا ۲۰۲۰ می باشد. به عبارت دیگر او یک فصل دیگر با تیمش قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس در صورتی که با وی به توافق برسد، مجبور به پرداخت مبلغی اضافه تر برای دریافت رضایتنامه این بازیکن است.

شروع از بوسنی

نرمین هاسکیچ ۳۰ ساله فوتبال خود را از بانوویچی در بوسنی آغاز کرد و سپس پیراهن باشگاه مشهور سارایوو را پوشید. او بعد از دو فصل بازی در لیگ بوسنی به صربستان رفت و باقی دوران فوتبال خود را جز یک فصل در این کشور همسایه سپری کرد. کوزیسه، زلینا، روزومبروک و رادنیچکی باشگاه‌های صرب هستند که هاسکیچ تجربه بازی در آن‌ها را داراست. هاسکیچ البته یک فصل هم به لیگ لهستان رفت، پیراهن پودبیسکیدزه را پوشید اما عملکرد او آنقدر ناامیدکننده بود که خیلی زود به صربستان برگشت و به نوعی دیپورت شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیکا فان اس

هاسکیچ که در صربستان و به دلیل گل‌های پرشماری که برای رادنیچکی به ثمر رسانده، به تیرانداز معروف است، فصل قبل و در ۳۴ بازی ۲۴ گل زد و بالاتر از ریکاردو گومز و بن‌محمد کفش طلا را تصاحب کرد. او یک فصل فوق‌العاده را زیر نظر نناد لالاتوویچ در رادنیچکی گذراند و این آمار درخشان را به نام خود ثبت کرد. آماری که باعث شده تا قیمت او بالاتر برود و البته تیم‌های متعددی نیز برای جذبش اقدام کنند.

مقدماتی لیگ اروپا

نرمین هاسکیچ البته سابقه بازی در مقدماتی لیگ اروپا را نیز در کارنامه دارد. او ۴ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده و از این حیث هم یک مهاجم باتجربه است. همین آمار و درخشش در لیگ صربستان باعث شد تا هاسکیچ یک بار به تیم ملی بوسنی دعوت شود و ۱۶ دسامبر ۲۰۱۱ مقابل لهستان بازی کند. دیداری که با تساوی به پایان رسید و حضور ۷۸ دقیقه‌ای هاسکیچ در زمین سودی برای بوسنی و سافت سوسیچ- سرمربی مشهور این تیم – نداشت.

هاسکیچ در سال‌های اخیر همیشه پشت خط ادین ژکو، مهاجم مشهور تیم ملی بوسنی و رم قرار گرفته و هرگز نتوانسته در ترکیب تیم میل بوسنی قرار بگیرد. او در تنها در یک بازی بریا بوسنی به میدان رفت که ادین ژکو در استراحت بود و در اردوی تیم ملی این کشور حضور نداشت.

سایت تی‌وی ارنا اسپورت صربستان با انتشار خبری از مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهاجم گلزن فصل گذشته باشگاه رادنیچکی نوشت:

«هاسکیچ ۳۰ ساله در سوپر لیگ صربستان ۲۴ گل به ثمر رسانده است و مذاکراتی را با باشگاه ایرانی انجام داده. گویا پیشنهادهای دیگر برای جذب این مهاجم بوسنیایی پایین بوده اما درخواست اولیه برای جذب هاسکیچ از جانب باشگاه ایرانی ۷۰۰ هزار یورو است که رد شده و آنها منتظر پیشنهاد جدیدی هستند.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الکساندر آتاناسیویچ

قیمت نرمین هاسکیچ که مشخص نیست چرا

دو بازی رادنیچکی در لیگ اروپا و مقابل فلورا را

از دست داده، حدود یک و نیم میلیون یورو است

اما احتمال اینکه باشگاهی این رقم را برای مهاجم

۳۰ ساله و بوسنیایی هزینه کند کمی بعید است.

بخصوص پرسپولیس که گفته می‌شود با مشکلات عدیده مالی روبه‌روست و به همین دلیل سرمربی و کادرفنی خود را از دست داده است. هاسکیچ تا پایان فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ با رادنیچکی قرارداد دارد و همین باعث شده تا پرسپولیس به جز دستمزد، پولی را هم بابت دریافت رضایتنامه او هزینه کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نرمین هاسکیچ
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه