بیوگرافی علا عباس

5 سال پیش
بیوگرافی علا عباس
Rate this post

بیوگرافی علا عباس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علا عباس (عربی: علاء عباس عبد النبي الفرطوسي‎؛ زاده ۲۷ ژوئیهٔ ۱۹۹۷) بازیکن تیم ملی فوتبال عراق است.

زندگینامه علا عباس 

بیوگرافی علا عباس

فعالیت ورزشی

این بازیکن سابقه بازی در باشگاه ورزشی الزورا را دارد.

علا عباس مهاجم تیم ملی عراق که بیست و دو سال سن دارد، می‌تواند به عنوان بازیکن زیر ۲۳ سال در لیست کالدرون جای بگیرد.

این بازیکن هم‌اکنون عضو باشگاه الزورا عراق است و سابقه گلزنی به ذوب‌آهن ایران در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه دارد.

عباس به نسبت سنش، توانسته در سال‌های اخیر عملکرد موفقی داشته باشد و یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال عراق است. او در تیم زیر ۱۹ سال عراق، ستاره تیم محسوب می‌شد و همراه با تیمش در قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا، شرکت کرد. آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی ضربات پنالتی به عربستان باختند. او سابقه بازی در تیم امید عراق را هم دارد و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، همراه با تیم ملی عراق به قطر رفت. او بازی دوم عراق مقابل یمن، توانست اولین گل ملی را هم بزند.

کارنامه درخشان

درخشان‌ترین بخش کارنامه عباس، فصل پیش در الزورا بود. در لیگ عراق، عباس سومین گلزن برتر لیگ شد و در هر دو فصل اخیر، توانسته بیشتر از ۲۰ گل بزند. در لیگ قهرمانان هم عباس فوق العاده عمل کرد. او با ۶ گل در ۶ بازی دور گروهی، نفر دوم گلزنان لیگ قهرمانان آسیاست. نگاهی به دیگر نفرات این لیست، دستاورد او را بهتر نشان می‌دهد. آقای گل لیگ قهرمانان در حال حاضر لئوناردوی برزیلی با ۸ گل است و دو بازیکن دیگر، همراه عباس ۶ گله هستند. عمر السوما ستاره الاهلی عربستان و گراتزیانو پله، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا که در شاندونگ لیونگ چین بازی می‌کند کارنامه‌ای مشابه عباس دارند ۶ گل زده‌اند. یکی از گل‌های عباس در لیگ قهرمانان، به ذوب آهن حریف ایرانی الزورا بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمیدرضا قلی‌پور

حضور در الزورا و نفت الوسط، نشان می‌دهد علا عباس قیمت چندان بالایی هم برای پرسپولیس نخواهد داشت. اگر آن‌ها بودجه خرید ۲ مهاجم خارجی را داشته باشند یا کالدرون، علا عباس را به عنوان خرید بزرگ خط حمله بپذیرد، شاید پرسپولیس فصل آینده را با یک عراقی تازه در کنار رسن آغاز کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علا عباس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه