بیوگرافی سباستین جووینکو

5 سال پیش
بیوگرافی سباستین جووینکو
Rate this post

بیوگرافی سباستین جووینکو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سباستین جووینکو (ایتالیایی: Sebastian Giovinco؛ زادهٔ ۲۶ ژانویهٔ ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است.

زندگینامه سباستین جووینکو 

بیوگرافی سباستین جووینکو

فعالیت ورزشی

وی سابقه ۲۳ بازی و ۸ گل برای تیم ملی فوتبال ایتالیا در کارنامه دارد و پست تخصصی او مهاجم است. وی عضو آکادمی یوونتوس بوده و به خاطر تکنیک زیبا و قد کوتاهش معروف به مورچهٔ اتمی(rèpplriţo atmoca) است. این بازیکن در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۹ به الهلال پیوست.

بهترین بازیکن لیگ آمریکا

جووینکو ۲۸ ساله که کفش طلا و جایزه بهترین خرید فصل را نیز دریافت کرده بود، به عنوان ارزشمند ترین بازیکن MLS انتخاب شود.

به گزارش فاکس اسپورتس، مهاجم سابق باشگاه یوونتوس توانست با ۲۲ گل و ۱۶ پاس گل در ۳۳ بازی رکوردی جدید در این مسابقات بر جا بگذارد. رکورد سابق تاثیر گذاری در این لیگ ۳۶ (گل + پاس گل) بود که کریس وندولووسکی در سال ۲۰۱۲ بر جا گذاشته بود.

جووینکو پس از دریافت جایزه MVP گفت:

افتخار می کنم که این جایزه را کسب کرده ام. از نظر شخصی از فصلی که داشته ام رضایت دارم اما می خواهم در فصل آینده از نظر تیمی موفق شوم. از حضور در تورنتو خوشحالم و همه می توانند تاثیر این را روی بازی های من ببینند. خوشحالم که این شهر را انتخاب کردم. واقعا می خواهم در اینجا باقی بمانم و روزی قهرمانی را برای شهر تورنتو و مردم به ارمغان بیاورم.
نام او همینطور در لیست بهترین گل فصل نیز جا دارد. گل دیدنی او در ماه اکتبر مقابل نیویورک رد بولز در کنار گل کریستین نمت از اسپورتینگ کی سی در لیست بهترین گل های فصل قرار گرفته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا کریمی

پیشنهاد الهلال

سباستین جووینکو پس از دستیابی به توافق شخصی با الهلال عربستان، در انتقالی ۱ میلیون دلاری تورنتو اف سی را به مقصد الهلال ترک می کند. دلیل جدایی جووینکو این است که تورنتو قصد داشت دستمزد ۷٫۱ میلیون دلاری وی را در قرارداد جدید کاهش دهد اما جووینکو با داشتن پیشنهادی بهتر از الهلال، تصمیم به جدایی از تورنتو اف سی گرفت. مورچه اتمی، در ۱۱۴ بازی برای تورنتو توانست آمار عالی ۶۸ گل و ۵۲ پاس گل را به ثبت برساند. وی همچنین موفق شده با یوونتوس فاتح سه عنوان اسکودتو شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سباستین جووینکو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه