بیوگرافی مت میازگا

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مت میازگا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مت میازگا (انگلیسی: Matt Miazga؛ زادهٔ ۱۹ ژوئیهٔ ۱۹۹۵) بازیکن فوتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه مت میازگا

بیوگرافی مت میازگا

فعالیت ورزشی

او به عنوان مدافع برای چلسی و تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا بازی می‌کند.

باشگاهی
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به نیویورک رد بولز، چلسی، ویتس، نانت و ردینگ اشاره کرد.

تیم ملی
وی همچنین در تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا بازی کرده‌است.

مت میازگا متولد ۱۹ جولای سال ۱۹۹۵ در شهر کلیفتون ایالت نیوجرسی آمریکا از والدین لهستانی است و به همین دلیل دارای ملیت آمریکایی-لهستانی می باشد. از همان دوران کودکی به دلیل جثه و قدرت بدنی بالایش به بازی در پست دفاع مشغول بود و خیلی زود مسیر خود در دنیای فوتبال را پیدا کرد و در سال ۲۰۰۹ در سن ۱۴ سالگی بازی حضور در تیم های نیویورک ردبولز را تجربه کرد.

نوجوانی

به مدت ۴ سال در تیم های پایه نوجوانان و جوانان نیویورک ردبولز مشغول بود و روز به روز به تجربه و کیفیت فنی خودش اضافه می کرد و حتی به همراه تیم آکادمی ردبولز به قهرمانی مسابقات ملی آکادمی های فوتبال در آمریکا در سال ۲۰۱۲ رسید تا اینکه بالاخره در سال ۲۰۱۳ موفق شد به تیم اصلی راه پیدا کند و دنیای جدید فوتبال حرفه ای را بیش از پیش لمس کند.

در ماه مِی ۲۰۱۳ اولین قراردادش را با تیم اصلی امضا کرد و به عنوان یکی از بازیکنان آکادمی بازی و تمرین کردن در کنار ستاره های باتجربه تیم را تجربه کرد. در سال اول با وجود ۱۸ سال سن خیلی فرصت بازی پیدا نکرد و تنها در طول فصل در یک بازی به میدان رفت و نتواند فرصت زیادی برای خودنمایی پیداکند. سال بعد آن یعنی ۲۰۱۴ نیز با کمی شانس بیشتر در طول فصل در ۷ مسابقه به عنوان یار جایگزین بازیکنان اصلی بازی کرد و کمی بیشتر خود را به هواداران معرفی کرد، اما داستان موفقیت او از سال گذشته یعنی سال ۲۰۱۵ آغاز شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی توماس توخل
رده ملی و باشگاهی

شاید بتوان گفت برای خودش هم باورنکردنی بود چرا که مدافع ۱۹۳ سانتی متری جوان تیم که در دو فصل گذشته تنها در ۸ بازی به میدان رفته بود، به طور عجیبی مورد توجه خسه مارش سرمربی وقت تیم قرار گرفت و توانست از ماه مارس ۲۰۱۵ تا پایان لیگ در ۳۰ بازی برای تیمش به عنوان بازیکن اصلی به میدان برود. عملکرد او به طوری تمامی رسانه های آمریکایی را متحیر کرده بود و به قدری درخشان بود که در پایان فصل به عنوان چهارمین مدافع برتر لیگ MLS در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد، موضوعی که شاید خودش هم در رویا نمی توانست آن را تصور کند. بازی کردن در ۸ مسابقه طی ۲ سال تا قرار گرفتن در بین مدافعین برتر سال لیگ MLS.

در رده ملی او اولین بار که پیراهن یک کشور را بر تن کرد برای تیم زیر ۱۸ سال های لهستان بود که ترجیح داد برای لهستان بازی کند اما خیلی فرصت پیدا نکرد و تنها در یک دیدار به میدان رفت. سپس تصمیمش عوض شد و در سال ۲۰۱۳ به تیم زیر ۱۸ سال های آمریکا آمد و طی ۲ سال به تیم زیر ۲۰ ساله ها رسید و در اولین تورنمنت رسمی ملی اش به همراه این تیم در ۴ بازی از ۵ بازی آمریکا در جام جهانی اخیر که تابستان گذشته برگزار شد، حضور پیدا کرد. او همچنین سابقه انجام ۳ بازی به همراه تیم زیر ۲۳ سال ها و شکست دادن کلمبیا و صعود به رقابت های المپیک ریو را دارد و باید در تابستان به همراه یانکی ها به ریو سفر کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حامد حدادی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مت میازگا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه