بیوگرافی کین ولاسکوئز

5 سال پیش
بیوگرافی کین ولاسکوئز
4.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی کین ولاسکوئز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کین ولاسکوئز یا کین ولاسکز (انگلیسی: Cain Velasquez (زاده ۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۸۲ در آمریکا) ملقب به (کاردیو کین)، مبارز ترکیبی و کشتی‌گیر مکزیکی الاصل آمریکایی است.

زندگینامه کین ولاسکوئز

بیوگرافی کین ولاسکوئز

فعالیت ورزشی

کین در یوما در اریزونا بزرگ شد. او فارغ‌التحصیل دبیرستان کوفا است؛ کین توانست در آنجا رکورد مسابقات کشتی ۱۱۰ برد و ۱۰ باخت را در چهار سال ثبت کند او توانست دو بار قهرمان کشتی ۵A برای دبیرستان کوفا در اریزونا شود. کین برای سه سال فوتبال (فوتبال آمریکایی) بازی می‌کرد. او کاپیتان تیم فوتبال و تیم کشتی بود. او بازیکن تکل زنی بود و در خط دفاعی بعنوان line backer بازی می‌کرد. او بعد از دبیرستان برای یک فصل در کالج مرکزی ایوا حضور یافت.

کین در سال (۲۰۰۲ _۲۰۰۱) در مسابقات قهرمانی ملی NJCAA در سنگین‌وزن (۲۸۵ پوند) مقام اول را بدست آورد و پس از ان به دانشگاه ایالتی اریزونا منتقل شد. او سه سال برای تیم سون دیولیس کشتی گرفت و رکورد ۸۶ برد و ۱۷ باخت را ثبت کرد. او مقام پنجم کشوری را در سال ۲۰۰۵ و ۴ کشوری را در سال ۲۰۰۶ بدست آورد.

کین در ASU در کنار مبارزان آینده یواف سی Ryan Bader و C.B.Dollaway کشتی گرفت. هم تیمی‌های او همیشه از اینکه کین قدرتمند و دیوانه در کنار انهاست احساس امنیت می‌کردند.

رایان بیدر می‌گوید:

((کین همیشه در چهره اش اخم بود.

من فکر نمی‌کردم که او حتی یک کلمه بگوید.

او نه به موسیقی گوش می‌داد و نه به این بر و آن بر می‌پرید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گوران لاوره

او فقط قبل از مبارزه خرخر می‌کرد.

بسیاری از کشتی گیران علاوه بر چهره خشن او از قدرت و خستگی ناپذیری کین هراس داشتند.

او واقعاً خستگی ناپذیر بود))

دوران ورزشی ام ام ای بیوگرافی کین ولاسکوئز

کین پس از ASU به ام ام ای رفت. او آموزش خود را در اکادمی کیک بوکسینگ آمریکا (AKA) شروع کرد. دنیل کورمیِر، حبیب نورماگومدوف و لوک راکهولد که هرکدام قهرمانان وزن‌های مختلف یواف سی اند، سال هاست که در این آکادمی هم تیمی کین ولاسکز هستند. دنیل کورمیر دوست کین و معمولاً حریف تمرینی او در این آکادمی است. او کمربند قهوه ای خود در جوجیتسوی guerilla را تحت نظر دیو کاماریلو و کمربند مشکی خود در جوجیتسوی برزیلی را تحت نظر لئوناردو ویرا برای تکمیل سطح مهارت‌های کشتی خود بدست آورد.

کین پس از پیوستن به یواف سی ابتدا مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت، منتقدین او می‌گفتند که کین خیلی زود به یواف سی آمده‌است. اما کین با مبارزات و بردهایش در مقابل بزرگان سنگین‌وزن یواف سی ثابت کرد که انتقادها نادرست بوده‌است.

سبک و استایل مبارزه

کین ولاسکز یکی از بهترین مبارزان تاریخ یو.اف.سی و ام ام ای می‌باشد. کین چون در گذشته کشتی‌گیر بوده، دارای مهارت کشتی و گرپلینگ فوق‌العاده ای است و بر خلاف جُثه و فیزیک بدنیش که عضله‌ای نیست، قدرت کشتی و قدرت مشت زنی بسیار بالایی هم دارد. در یک ویدیو که قبل از مبارزه اش با براک لزنر به جهت آنالیز وی گرفته بودند، قدرت مشت‌های کین به کیسه بوکس ۲۲۳۰ پوند معادل ۱۰۱۱ کیلوگرم محاسبه شده بود.[۵] مهارت استرایکینگ و کیک بوکسینگ عالی و ضربات ترکیبی سهمگین و قدرت ناک اوت فوق‌العاده و کشتی و گرپلینگ سطح بالا از او یک مبارز کامل ساخته. او با وجود اینکه کمربند مشکی جوجیتسوی برزیلی دارد ولی تا حالا با سابمیشن حریف را تسلیم نکرده. کین ولاسکز بیشتر مسابقاتش را با ناک اوت فنی برنده شده.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرانک پرتوآذر

اما مهم‌ترین چیزی که ولاسکز را از تمام فایترهای ام ام ای متمایز می‌کند، کاردیو (نفس) بسیار بالا و تمام نشدنی اوست. چیزی که این قابلیت کین ولاسکز را جالب می‌کند این است که او سنگین‌وزن است و جابه‌جا کردن این وزن بدون کم آوردن نفس بسیار دشوار است به خصوص برای کسی که از اول تا آخر مبارزه‌هایش قادر است فنون کشتی را اجرا کند و دائماً حمله کند و رو به جلو حرکت کند اما با این وجود او بهترین کاردیو را در تاریخ ام ام ای دارد به همین دلیل لقب او (کاردیو کین) است. جو روگان گزارشگر مسابقات یو.اف.سی بارها به این موضوع اشاره کرده است: «کین ولاسکز بهترین کاردیویی که در تمام عمرم دیدم را دارد.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کین ولاسکوئز
4.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه