بیوگرافی رحیم دست‌نشان

5 سال پیش
بیوگرافی رحیم دست‌نشان
Rate this post

بیوگرافی رحیم دست‌نشان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رحیم دست‌نشان (۲۸ مرداد ۱۳۲۹ در قائمشهر) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه رحیم دست‌نشان

بیوگرافی رحیم دست‌نشان

فعالیت ورزشی

موفق‌ترین مربی تاریخ باشگاه نساجی مازندران است. حفظ و متحد کردن باشگاه نساجی مازندران در سال ۱۳۶۳، از خدمات او برای باشگاه بود، ازاین‌رو او را پدر نساجی می دانند.

زندگی شخصی

رحیم دست‌نشان متولد ۲۸مرداد ۱۳۲۹ در سیدمحله قائمشهر می باشد. او برادر بزرگتر نادر دست نشان می‌باشد. وی در سن ۲۷ سالگی ازدواج می‌کند و حاصل این ازدواج سه فرزند که دو پسر و یک دختر هستند می‌باشند که رضا پسر ارشد و رامبد پسر دوم سال ۱۳۶۸ درست روز بازی به دنیا آمد.

زندگی ورزشی

سیدمحله منزل پدری او به یک ورزشگاه نزدیک بود. در پشت زمین فوتبال باغی بنام باغ فدایی وجود داشت که در آنجا فوتبال بازی می‌کند و بعد از نساجی شروع می‌کند و به منتخب مازندران می رود.

دوران مربیگری

رحیم دست‌نشان در سن ۲۷ سالگی، به مربیگری روی آورد. ابتدا مربی جوانان نساجی می شود، سپس به بانک تهران می رود و در آنجا بازی نیز می‌کند و بعد از آن مربی بانک ملت می شود و سرانجام در سال ۱۳۶۲ سرمربی نساجی می شود و نتایج مطلوبی را کسب می‌کند.

دست‌نشان در دوران ابتدایی و نه ساله مربیگری خود بهترین روزهای نساجی را در لیگ قدس و جام آزادگان رقم زد و از تیم های مدعی این رقابت ها بوده است. وی رکورددار بیشترین مدت و بیشترین تعداد دفعات مربیگری نیز هست. او در ۴ دورهٔ زمانی مختلف از ۱۳۶۲ (نخستین سال مربیگری) تا ۱۳۸۷ (آخرین سال مربیگری) جمعاً حدود ۱۲ سال مربی نساجی بوده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد کفشگری
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رحیم دست‌نشان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه