بیوگرافی احسان پیرهادی

5 سال پیش
بیوگرافی احسان پیرهادی
4.7/5 - (74 امتیاز)

بیوگرافی احسان پیرهادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

احسان پیرهادی (زاده ۱۲ مه ۱۹۹۱ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال سپیدرود رشت بازی می‌کند.

زندگینامه احسان پیرهادی

بیوگرافی احسان پیرهادی

فعالیت ورزشی

وی سابقه عضویت در باشگاه فوتبال استقلال تهران و باشگاه فوتبال نساجی مازندران را نیز دارد.

بدون شک احسان پیرهادی را می توان یکی از بازیکنان تاثیر گذار نساجی دانست.هافبک چپ و راست مازندرانی ها، عملکرد قابل قبولی را مخصوصا در بازی های سرنوشت ساز پایانی از خود به نمایش گذاشت .وی با پاس گل و گلی که در بازی انتهای فصل به ثمر رساند زمینه صعود شاگردان نکونام به لیگ برتر را فراهم کرد.در این خصوص با بازیکن جوان و باتجربه مازندرانی ها که علاقه زیادی به هواداران این تیم دارد گفت و گویی را ترتیب دادیم تا ببینیم برای فصل پیش رو چه برنامه هایی در ذهن دارد.

حضور در سپیدرود رشت

احسان پیرهادی مهاجم اسبق تیم نساجی مازندران با عقد قراردادی به تیم سپیدرود رشت پیوست.

به گزارش فوتبالی، احسان پیرهادی مهاجم تهرانی فصل گذشته کارون اروند خرمشهر و پیشین نساجی مازندران عصر روز شنبه با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود به عضویت این تیم پر طرفدار درآمد.

هافبک مهاجم ۲۹ ساله علاوه بر اروند و نساجی سابقه عضویت در تیم های استقلال تهران، پاس همدان، شهرداری تبریز، مس رفسنجان و سیاه جامگان خراسان را در کارنامه دارد.

پیرهادی پس از جدا شدن رضا درویشی مهاجم خوزستانی فوتبال ایران از سپیدرود به دلیل عدم توافق مالی، با صلاحدید نظرمحمدی جانشین وی در این تیم خواهد شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسماعیل گنسالوس
علاقه به هواداران نساجی

دقیقا همین طور است من عاشق نساجی و هوادارانش هستم .الان متوجه می شم وقتی در یک تیم پرطرفدار هستی تازه می توانی لذت فوتبال بازی کردن را درک کنی .سال خیلی خوبی را در کنار این مردم داشتم و همیشه برایشان آرزوی سربلندی دارم.

افتخارات ورزشی

نائب قهرمانی در لیگ آزادگان به همراه تیم نساجی مازندران

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی احسان پیرهادی
4.7/5 - (74 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه