بیوگرافی رضا دهقانی

5 سال پیش
بیوگرافی رضا دهقانی
3.8/5 - (20 امتیاز)

بیوگرافی رضا دهقانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا دهقانی (زاده ۱۷ دی ۱۳۷۶ در اصفهان) بازیکن فوتبال ایرانی است که در باشگاه فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر بازی می‌کند.

زندگینامه رضا دهقانی

بیوگرافی رضا دهقانی

فعالیت ورزشی

در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۶، وی نخستین دیدار رسمی خود در لیگ برتر را در مقابل تراکتورسازی تبریز انجام داد.

رضا دهقانی با ملیت کشور ایران، ۲۱ سال (۷ ژانویه ۱۹۹۸) سن دارد، قد او ۱۸۲ سانتی‌متر می‌باشد. رضا دهقانی به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر برای تیم فوتبال نساجی مازندران بازی می‌کند.

این هافبک که یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد، ترجیح داده لیگ نوزدهم را زیر نظر مهاجری در نساجی مازندران سپری کند. او در پاسخ به این سوال که چرا پس از مدت ها تصمیم به ترک اصفهان و سپاهان کرده، می گوید: « من ۱۵ سال در سپاهان بودم. در لیگ هفدهم فرصت بیشتری به من داده شد ولی در فصل قبل کمتر بازی کردم. چون شرایط سپاهان را می دانستم، با توجه به بازیکنان خوب و با تجربه ای که در تیم هستند، ترجیح دادم با وجود اینکه حضور در رقابت های آسیایی را خیلی دوست داشتم، به نساجی بیایم تا فرصت بیشتری برای بازی و نشان دادن توانایی هایم پیدا کنم.»

«از آقای مهاجری ممنونم که به من پیشنهاد دادند و من را در جمع بازیکنان و تیم خودشان پذیرفتند. امیدوارم با بازی های خوبی که در فصل جدید انجام می دهم، بتوانم جواب اعتمادی که آقای مهاجری به من داشته را بدهم تا بتوانیم دل هواداران نساجی که عاشق این تیم هستند را شاد کنیم.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود میران
تعریف از تیم نساجی

« تیم نساجی بزرگ و ریشه دار است و هواداران بسیار خوبی دارد و فکر می کنم تیم بسیار خوبی برای دیده شدن بازیکنان جوان است. امیدوارم بتوانیم با همدلی سایر بازیکنان و مربیان، شرایط خوبی برای تیم در فصل پیش رو رقم بزنیم. از همه مهم تر در نساجی، مربی بسیار خوبی داریم که سبک بازی من را دوست دارد و این برای من خیلی مهم و ارزشمند است.»

۱۵ سال حضور در اصفهان

« باید از زحمات باشگاه سپاهان طی ۱۵ سال اخیری که من در تیم بوده ام، تشکر ویژه ای داشته باشم؛ سپاهان باشگاهی است که به جوانان اهمیت زیادی می دهد. همچنین باید تشکر کنم از آقای قلعه نویی، آقای تابش مدیرعامل باشگاه و آقای فتاحی که سال گذشته و همین امسال زحمات زیادی برای تیم و من کشیده اند. در پایان هم از مسئولان باشگاه نساجی مازندران تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و من را در جمع خودشان پذیرفتند.»

افتخارات ورزشی

باشگاهی
لیگ برتر
نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷ به همراه تیم سپاهان اصفهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا دهقانی
3.8/5 - (20 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه