بیوگرافی فریدون فضلی

5 سال پیش
بیوگرافی فریدون فضلی
2.8/5 - (18 امتیاز)

بیوگرافی فریدون فضلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فریدون فضلی (زاده قائم‌شهر) بازیکن فوتبال و آقای گل سابق لیگ برتر فوتبال ایران است.

زندگینامه فریدون فضلی

بیوگرافی فریدون فضلی

فعالیت ورزشی

او یکی از بهترین گلزنان تاریخ مسابقات لیگ برتر است او با هشتاد و پنج گل چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ ایران است و همچنین سابقه عضویت در تیم فوتبال ب ایران را دارد.

مهاجم ۳۸ ساله تیم صبای قم با دو گلی که مقابل شاهین بوشهر به ثمر رساند، رکوردار گلزنی در تاریخ لیگ شد و رکورد ۸۴ گل ادموند بزیک را پشت سر گذاشت.

فضلی گلزنی در لیگ را از سن ۲۲ سالگی با نساجی مازندران آغاز کرد، اما به یکباره ۸ سال از سطح اول فوتبال محو شد تا اینکه دوباره در فصل ۸۰ با تراکتورسازی گلزنی در لیگ برتر را آغاز کرد.

فضلی ۲ گل برای تراکتورسازی، ۲۲ گل برای ابومسلم، ۳۰ گل برای استقلال اهواز و ۳۰ گل برای صبا به ثمر رسانده و با احتساب یک گل برای نساجی، تاکنون ۸۵ گل در تاریخ لیگ به ثمر رسانده است. فضلی در لیگ برتر نیز با زدن ۸۴ گل، همچنان برترین گلزن محسوب می‌شود.

کیفیت پایین فوتبال ایران

وی می گوید:

تنها تفاوتی که در فوتبال ایران وجود دارد تفاوت قیمت هاست. بازیکنان بی کیفیت با دستمزدهای نجومی در لیگ برتر بازی می کنند. کیفیت در فوتبال ایران هیچ تغییری پیدا نکرد.

حاشیه ها

درگیری با رسول خطیبی

انتخاب خطیبی، خیانت بزرگی به فوتبال مازندران و زن و بچه من می کند. سال گذشته با ناجوانمردی خطیبی، نساجی مازندران نتوانست به لیگ برتر صعود پیدا کند. پرهام به دلیل نداشتن احساس نسبت به نساجی دست به چنین انتخابی زده است. پرهام فقط به دنبال آن است که وضعیت تیم نساجی را به حدی برساند تا هواداران این تیم به مرز سکته برسند. انتخاب این مربی نامردی در حق فوتبال مازندران است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بوریا والرو

وی در پایان گفت: رسول خطیبی اگر سرمربی نساجی بشود بلایی که در سال گذشته سر من آورد را جبران خواهم کرد. پیام من را به خطیبی برسانید که کوه به کوه نمی رسد اما آدم به آدم می رسد. نمی گذارم در قائمشهر یک روز خوش داشته باشد. در تمامی تمرینات نساجی شرکت خواهم کرد و اجازه نمی دهم یک روز به راحتی در تمرینات نساجی حضور یابد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فریدون فضلی
2.8/5 - (18 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه