بیوگرافی حسین مسگر ساروی

5 سال پیش
بیوگرافی حسین مسگر ساروی
2/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی حسین مسگر ساروی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حسین مسگر ساروی (۱۳۳۶ در قائم‌شهر)، بازیکن بازنشسته و مربی کنونی فوتبال ایران است.

زندگینامه حسین مسگر ساروی

بیوگرافی حسین مسگر ساروی

فعالیت ورزشی

وی در سال‌های ۶۴ و ۶۵ و در زمان مربیگری مرحوم پرویز دهداری، عسگرزاده، ابراهیمی و رضا وطنخواه پیراهن تیم ملی را بر تن کرد. در ۱۵ بازی ملی حضور داشت و بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست.

صحبت در مورد فوتبال ایران

فکر می‌کنم حال و روز فوتبال ما این روزها قابل احترام است. شاید دهه‌هایی که ما فوتبال می‌کردیم با امروز قابل قیاس نباشد. اگر زیرساخت‌هایی که امروز برای فوتبال وجود دارد را با گذشته تطبیق دهیم از نظر ارتقای دانش و فن، امکانات و حتی از لحاظ فرهنگی خیلی پیشرفت کرده باشیم.

ما در دهه ۶۰ فوتبال بازی می‌کردیم و بضاعت و امکانات خودمان را وقتی با الان قیاس کنیم با توجه به اینکه در دوران جنگ تحمیلی قرار داشتیم طبیعی است خیلی مشکلات بوده ولی امروز به هر حال شرایط فرق کرده است. در پیرامون فوتبال ما یکسری مشکلات و معضلات وجود دارد ولی باید بپذیریم فوتبال یک صنعت شده، صنعتی که از کنار آن خروجی‌های مثبت و منفی وجود دارد.

از این جهت می‌گویم که تفکری که در سازمان فوتبال امروز وجود دارد تفکر خوبی است. باید بپذیریم به روز باشیم و حرکت‌مان رو به جلو باشد و به قول بعضی دوستان نمی‌توانیم درجا بزنیم. به هر حال ما می‌پذیریم که برای فوتبال باید هزینه شود، نه فقط فوتبال بلکه در تمام بخش‌های ورزش تا سرمایه‌گذاری نشود پیشرفتی نخواهیم داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زهرا دهقان
تغییرات فوتبال

باید این را باور داشته باشیم که فوتبال ما دستخوش تحولات و تغییرات است در بخش مدیریتی هر از گاهی اتفاقاتی می‌افتد که باعث می شود برنامه‌هایمان برای کوتاه مدت یا بلندمدت به آن دست پیدا نکنیم. در سطح باشگاهی می‌بینیم که باشگاه‌ها دچار تغییر و تحولات وسیع هستند و این به ضرر فوتبال ما است و مربی در یک فصل که می خواهد کار کند دچار تغییر و تحولات وسیع می شود.

مثلا سیاه جامگان تیمی که ورود کرده و دو سال در لیگ برتر ما بوده الان سقوط کرده است. نساجی و نفت مسجد سلیمان در حال حاضر به لیگ برتر آمده‌اند ولی واقعا باید دید افکار مدیریت و اندیشه‌هایشان در رابطه با تیم‌داری چیست؟ آیا می‌خواهند به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ باشند و یا اینکه با قرار گرفتن در بالای جدول سهمیه آسیایی را بگیرند. متأسفانه فوتبال ما فقط در اسم حرفه‌ای است ولی عملکردمان اینگونه نیست.

افتخارات ورزشی

دوران مربیگری

قهرمانی لیگ دسته دوم کشور و صعود به لیگ دسته اول با سایپا شمال

دوران بازیکنی
نائب قهرمانی لیگ قدس سال ۱۳۶۵
قهرمانی تورنمنت پاکستان سال ۱۳۶۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حسین مسگر ساروی
2/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه