بیوگرافی علی شجاعی

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی علی شجاعی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی شجاعی (زادهٔ ۲۷ ژانویهٔ ۱۹۹۷) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک چپ و دفاع چپ برای باشگاه فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه علی شجاعی 

بیوگرافی علی شجاعی

فعالیت ورزشی

اولین بازی او برای باشگاه سایپا بازی جام حذفی ۹۵–۹۴ برابر تراکتور بود که علی شجاعی در دقیقه ۶۳ و به عنوان مهاجم به جای علی زینالی به میدان آمد. وی همچنین یکی از بازیکنان مؤثر صعود تیم ملی جوانان ایران بعد از ۱۶ سال در جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ بوده است.

از ویژگی‌های شاخص این بازیکن می‌توان به: ۱- نفوذ مؤثر در حمله۳- قدرت بدنی و آمادگی جسمانی۲- بازیسازی۴- یک در مقابل یک تهاجمی ۵ – پاسور بسیار خوب اشاره کرد.

علی شجاعی توانایی بازی در دفاع چپ و راست ، هافبک – وینگر چپ و راست را داراست ، اما پست تخصصی او دفاع چپ میباشد.علی شجاعی در تمامی تیم های ملی رده های پایه کشور بازی کرده است و جام جهانی جوانان را هم در سال ۲۰۱۷ تجربه کرده همچنین او همکنون کاپیتان دوم تیم ملی امید است.کارشناسان خارجی در جام جهانی او را شبیه الکس تللس مدافع چپ پورتو میدانند.

از ویژگی‌های شاخص این بازیکن می‌توان به:

۱- نفوذ مؤثر در حمله

۳- قدرت بدنی و آمادگی جسمانی

۲- بازیسازی

۴- یک در مقابل یک تهاجمی

۵ – پاسور و ارسال های خطرناک از جناحین اشاره کرد.وی همچنین یکی از بازیکنان مؤثر صعود تیم ملی جوانان ایران بعد از ۱۶ سال در جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گابریل میلیتو
علی شجاعی با اشاره به موضوع دعوت نشدنش به تیم فوتبال المپیک گفت:

نمی‌دانم درباره این موضوع چه باید بگویم. البته من کاره‌ای نیستم که بخواهم نظری درباره دعوت نشدن به تیم المپیک بدهم. طبق صحبت‌هایی که صورت گرفته بود فکر می‌کردم مشکلات حل شده باشد. البته این مشکل مربوط به اختلاف‌نظر بین کادرفنی تیم نساجی و امید بود که انگار مشکل ادامه‌دار است و در نهایت از من دعوت نشد تا در اردو باشم.

واقعاً این وسط من مقصر نیستم، فکر می‌کردم می‌توانم مجدداً پیراهن تیم امید را برتن کنم، اما انگار مشکلات همچنان پابرجاست.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی شجاعی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه