بیوگرافی حمید عرفانی

5 سال پیش
بیوگرافی حمید عرفانی
Rate this post

بیوگرافی حمید عرفانی به همراه داستان زندگی  شخصی و عکس های اینستاگرامی

حمید عرفانی (انگلیسی: Hamid Erfani؛ زادهٔ ۲۱ مارس ۱۹۸۸) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه حمید عرفانی 

بیوگرافی حمید عرفانی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال گیتی‌پسند اصفهان، ذوب آهن اصفهان، باشگاه فوتبال شهرداری اراک و باشگاه فوتبال تربیت یزد اشاره کرد.

حمید عرفانی با ملیت کشور ایران، ۳۱ سال (۲۱ مارس ۱۹۸۸) سن دارد، قد او ۱۸۸ سانتی‌متر می‌باشد. حمید عرفانی به عنوان دروازه‌بان برای تیم خود بازی می‌کند .

این بازیکن در حال حاضر برای تیم فوتبال مس رفسنجان بازی می‌کند.

تاثیرگذاری در عملکرد تیم مس

مهم ترین فاکتور موفقیت در مس بازیکنی به نام حمید عرفانی در داخل دروازه است.

ساختار دفاعی و هجومی مس کرمان نواقصی داشت که سرمربی خوش نام این تیم احمد نخعی، کم و بیش آن را بر طرف کرد. ولی مهم ترین فاکتور موفقیت مس ثبات در داخل دروازه است. مشکلی که اکنون اغلب تیم های حاضر در لیگ دسته اول از آن رنج می برند، مشکل دروازه بان است.

مس اکنون به ثبات خوبی در داخل دروازه رسیده و احمد نخعی با گماشتن عرفانی در داخل دروازه با خیال آسوده تری روی نمیکت می نشیند. گفته می شود از فاکتور های مثبت عرفانی، کار با پای خوب و درخشش در توپ های هوایی عنوان می شود ضمن آن که در فوتبال مدرن امروزی، اگر گلری داشته باشی که بتواند، فضای پشت مدافعان میانی را پوشش دهد، یک فاکتور مثبت تلقی می شود و کار را برای انجام یک ساختار دفاعی خوب و منظم فراهم می کند. اوج درخشش عرفانی، چهار کلین شیتی است که در داخل دروازه مس انجام داده است و پنالتی ای که در ماهشهر مهار کرد تا شاگردان نخعی دست پر از زمین بیرون بیایند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایان تورپ

هرچه هست، هواداران پرشور و فهیم مس برای بازگشت به لیگ برتر بی تابی می کنند و بازیکنی چون عرفانی، می تواند عصای دست احمد نخعی و کادر فنی این تیم باشد تا رویای هواداران مس به تحقق بپیوندد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حمید عرفانی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه