بیوگرافی صائب محبی

5 سال پیش
4.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی صائب محبی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

صائب محبی یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال نود ارومیه در لیگ آزادگان و در پست دفاع راست بازی می‌کند.

زندگینامه صائب محبی

بیوگرافی صائب محبی

فعالیت ورزشی

محبی که روزی پاشنه آشیل تیم ملوان بود و به دلیل عدم هماهنگی با سایر مدافعان، دچار ضعف در سمت راست ملوان شده بود، نشان داد که به هماهنگی لازم با مدافعان ملوان رسیده است و به نقطه قوت تیم تبدیل شده است.

وی در یکی از بازی ها بارها از سمت راست نفوذ کرد و در چندین صحنه، پاس های دقیقش سبب شد تا پی ریزی حمله های خطرناکی ایجاد شود اما این بازی در نهایت مساوی شد و دو تیم بالای جدولی، در روز درخشش محبی، امتیازات را تقسیم کردند.

صائب محبی با ملیت کشور ایران، ۲۵ سال (۲۸ اوت ۱۹۹۳) سن دارد، قد او ۱۸۲ سانتی‌متر می‌باشد. صائب محبی به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۷۲ برای تیم فوتبال نود ارومیه بازی می‌کند.

آخرین بازی صائب محبی برای تیم فوتبال نود ارومیه مقابل تیم مس رفسنجان می‌باشد. این بازی با نتیجه نود ارومیه (۱ – ۰) مس رفسنجان به پایان رسید. صائب محبی در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد.

وی می گوید:

من از بچگی حدوداً از ٧ سالگی به علت علاقه ای زیادی که به فوتبال و ورزش داشتم شروع کردم به ورزش کردن و به طور جدی از ١٢ سالگی فوتبال باشگاهی شروع کردم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوکاس توریرا

بازیهای جام ٢٢ بهمن بود که در زمین خاکی برگزار می شد من کفش ورزشی نداشتم و بعد به اصرار از مادرم پول گرفتم رفتم یه کفش نو خریدم که با اون ورزش کنم و به مادرم قول دادم که تا یکسال هیچ کفش ورزشی دیگه ای نخرم و خلاصه وارد مسابقات که شدیم در اولین بازی کفشم پاره شد و از بازیهای بعد مجبور شدم کفشهای داداشم بپوشم که خدارو شکر قهرمان اون دوره شدیم و جایزه ما اندازه همون مبلغ پول کفشی بود که قول داده بودم تا یکسال بپوشم ولی پاره شده بود و با همون پول رفتم همون کفشو دوباره خریدم و تا یکسال پوشیدم.

افتخارات ورزشی

جام حذفی
قهرمانی در جام حذفی ۹۴–۱۳۹۳ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان
قهرمانی در جام حذفی ۹۵–۱۳۹۴ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

تیم ملی امید ایران
قهرمانی در غرب آسیا ۲۰۱۵ به همراه تیم تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی صائب محبی
4.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه