بیوگرافی مهدی صدقیان

5 سال پیش
بیوگرافی مهدی صدقیان
Rate this post

بیوگرافی مهدی صدقیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدی صدقیان (انگلیسی: Mehdi Sedghian؛ زادهٔ ۵ مهٔ ۱۹۹۶) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال سرخپوشان پاکدشت در لیگ آزادگان توپ می‌زند.

زندگینامه مهدی صدقیان 

بیوگرافی مهدی صدقیان

فعالیت ورزشی

مهدی صدقیان با ملیت کشور ایران، ۲۳ سال (۵ مه ۱۹۹۶) سن دارد، مهدی صدقیان به عنوان دروازه‌بان برای تیم خود بازی می‌کند .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۲۲ برای تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت بازی می‌کند.

زمانی که مهدی صدقیان در هفتادونهمین دقیقه از دیدار با پارس جنوبی در هفته سوم لیگ برتر از زمین مسابقه اخراج شد به نظر می‌رسید که ماجراجویی این سنگربان جوان اصفهانی در چارچوب دروازه سپاهان به تلخی پایان یافته است و او دیگر به این زودی رنگ ترکیب را به خود نخواهد دید.

این دروازه‌بان ۲۱ ساله بلندقامت پس از درخشش در اولین مسابقه رسمی خود برای سپاهان در دیدار هفته اول برابر سایپا، در دومین بازی مقابل پدیده با دریافت چهار گل روز تلخی را پشت سر گذاشت و در دیدار با پارس جنوبی هم کارت قرمز گرفت تا سپاهان برای محافظت از برتری خود به دردسر بیفتد.

نارضایتی زلاتکو کرانچار از عملکرد لی اولیویرا پس از درست ۱۰ هفته این فرصت را در اختیار صدقیان قرار داد تا در دیدار با استقلال خوزستان از هفته چهاردهم لیگ برتر به چارچوب دروازه تیم اصفهانی بازگردد. گل دقیقه ۹۰ وحید نامداری در این مسابقه اما باعث شد تا بازگشت به چارچوب دروازه به کام محصول آکادمی سپاهان تلخ شود هرچند که او همچنان فرصت دارد تا در دیدار ویژه برابر استقلال در ورزشگاه آزادی خودی نشان دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی بیجاری

صدقیان هنوز اول راه است و زمان احتیاج دارد تا بتواند میزان اطمینان به خودش را بالا ببرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی صدقیان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه