بیوگرافی جلال اکبری

5 سال پیش
بیوگرافی جلال اکبری
4.3/5 - (28 امتیاز)

بیوگرافی جلال اکبری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جلال اکبری کلیشادی (۱۴ تیر ۱۳۶۲ در اصفهان) وی در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سپاهان اصفهان میباشد و در اولین تجربه مربیگری اش نایب قهرمانی در لیگ کشور را صاحب شد.

زندگینامه جلال اکبری 

بیوگرافی جلال اکبری

فعالیت ورزشی

دوران باشگاهی

جلال اکبری در پست دفاع چپ بازی می‌کند و یک بازیکن متعصب به سپاهان شناخته میشد. اکبری در فصل ۸۸-۸۹ با قراردادی به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. وی در شروع فصل ۹۰-۹۱ به تیم پاس همدان که در دسته یک بازی می‌کرد پیوست ولی در نیم‌فصل بطور توافقی از این تیم جدا شد.

تیم ملی
اکبری عضو تیم ملی زیر ۲۳ دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ بود. او همچنین بعد از این مسابقات به تیم ملی برای بازی دوستانه با مکزیک دعوت شد.

وی می گوید:

من در طول حدود ۹ سالی که در تیم بزرگسالان سپاهان داشتم، در جام حذفی و لیگ تقریبا ۲۰ بازی با پرسپولیس داشتم که من در این بازی کاپیتان بودم و خاطره تلخ بازی دور رفت لیگ هفتم هنوز باقی مانده است.

به خاطر احترامی که برای سپاهان قائل بودم، دلم نمی‌خواست مقابل این تیم بازی کنم.

من خاطرات خوشی با تیم سپاهان داشتم و کاپیتان این تیم هم بودم. از سپاهان به تیم ملی رسیدم و از مدیریت باشگاه تا هواداران و مردم عادی به من احترام می‌گذاشتند. قبول دارم رفتنم از سپاهان تصمیم اشتباهی بود اما این اتفاق برخلاف میل باطنی و قلبی من رخ داد و همواره خودم را یک سپاهانی می دانم. سال‌ها از این اتفاق سپری شده و دیگر تمایلی ندارم به آن فکر کنم و ترجیح می‌دهم به خاطرات خوش سپاهان فکر کنم تا جدایی از این تیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عبدالرضا علیزاده

من برای اینکه در شرایط بازی و تمرینی قرار بگیرم، به پاس همدان رفتم و نیتم بازی در این تیم نبود و می‌خواستم دوباره به لیگ برتر یا سپاهان و ذوب آهن برگردم. متاسفانه مصدومیت رباط صلیبی و بدشانسی‌هایی که آوردم باعث شد تا از فوتبال دور شوم.

افتخارات ورزشی

ملی
بازی‌های آسیایی
بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ مدال برنز ( مقام سوم )

باشگاهی
جام خلیج فارس
۸۶-۸۷ نایب قهرمان همراه تیم سپاهان

جام حذفی
۸۴-۸۵ قهرمان همراه تیم سپاهان
۸۵-۸۶ قهرمان همراه تیم سپاهان
۸۸-۸۹ قهرمان همراه تیم پرسپولیس
۸۹-۹۰ قهرمان همراه تیم پرسپولیس

لیگ قهرمانان آسیا
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ نایب قهرمان همراه تیم سپاهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جلال اکبری
4.3/5 - (28 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه