بیوگرافی مهدی مناجاتی

5 سال پیش
بیوگرافی مهدی مناجاتی
3/5 - (240 امتیاز)

بیوگرافی مهدی مناجاتی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدی مناجاتی (زاده ۸ تیر ۱۳۲۵ – تهران) بازیکن سابق فوتبال ایران است.

زندگینامه مهدی مناجاتی

بیوگرافی مهدی مناجاتی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در باشگاه فوتبال پاس تهران را دارد. مهدی مناجاتی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیک آزادگان سال ۱۳۷۷–۱۳۷۸ بود.

وی سابقه ۱۲ بازی و یک گل ملی در کارنامه دارد.

مناجاتی در سال ۱۳۶۸ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده‌است.

مهدی مناجاتی پیشکسوت فوتبال در معرفی خود گفت: متولد سال ۱۳۲۵ در محله امام زاده یحیی، نزدیک بازار هستم. پدرم کارمند بانک ملی بود. ۳ برادر دارم. در کلاس دوم دبیرستان به همراه یکی از همکلاسی هایم وارد باشگاه پاس شدم. در آن زمان تمرینات پاس در ۳ راه پلیس انجام می شد. تمریناتم را زیر نظر مرحوم مهدی اسداللهی شروع کردم. من از همه بازیکنان تیم کوچکتر بودم. بازی من مورد پسند مربی قرار گرفت و بعد از چند جلسه تمرین وارد اولین بازی ام شدم و در آن بازی گل هم زدم. من در تیم پاس ماندم و به باشگاه دیگری نرفتم.

وقتی تیم بایرن مونیخ برای بازی دوستانه به ایران آمد؛ در دومین دیدارش مقابل تیم پاس قرار گرفت. در این بازی تمام بازیکنان اصلی تیم بایرن مونیخ حضور داشتند و نتیجه این مسابقه یک – یک مساوی شد و گل این بازی را من زدم. در زمان پرویز دهداری به تیم ملی دعوت شدم. زیباترین گلی که زدم در دیدار رسمی مقابل کره جنوبی بود.

مناجاتی درخصوص وضعیت پیشکسوتان بیان کرد: ای کاش مسئولان فوتبال فکری به حال قدیمی ترها کنند. اینها تجربه و شیرازه فوتبال هستند. برای ورود به استادیوم یک کارت ورزشی نداریم تا جلو در ورودی نشان دهیم.
وی در ادامه افزود: ما باید طوری زندگی کنیم که وقتی جلو آئینه می ایستیم؛ از خودمان خجالت نکشیم. آئینه مثل دادگاه است و در مقابل آن باید از خودمون بپرسیم که امروز چه کار کردی؟ و سعی کنیم از بدی ها بکاهیم و به خوبی ها اضافه کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی راینولد مسنر
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی مناجاتی
3/5 - (240 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه