بیوگرافی محمدرضا ساکت

5 سال پیش
بیوگرافی محمدرضا ساکت
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی محمدرضا ساکت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدرضا ساکت (متولد ۱۳۴۰ در اصفهان) از مدیران ورزشی در ایران است.

زندگینامه محمدرضا ساکت

بیوگرافی محمدرضا ساکت

فعالیت ورزشی

وی از مرداد ۱۳۸۱ تا مرداد ۱۳۹۰ به مدت ۹ سال به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان فعالیت کرد. پس از کناره‌گیری ساکت، علیرضا رحیمی جانشین وی شد. سپس محمدرضا ساکت توسط اعضاء هیئت باشگاه فولاد ماهان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد ماهان اصفهان انتخاب شد. وی در تیر ۱۳۹۲ با حکم رئیس فدراسیون اسکواش، عضو هیئت رئیسه فدراسیون اسکواش شد.

محمدرضا ساکت در حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در خرداد ۱۳۹۵ به سمت مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران در تمامی رده‌های سنی منصوب شد. وی دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال ایران پس از علیرضا اسدی از تیر ماه ۱۳۹۶ تا ۱۵ آذر ۱۳۹۷ بود که به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از این سمت استعفا داد. مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، استعفای او را پذیرفت و ابراهیم شکوری را به سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب و جایگزین وی کرد.

سرپرست تیم ملی

محمدرضا ساکت با حکم رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست جدید تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب شد. ساکت که چند ماه قبل به دلیل بازنشستگی مجبور به کناره گیری از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال شد، به عنوان مشاور در کنار مهدی تاج حضور داشت و فعالیت های زیادی در این مدت انجام داد.

او که سمت مدیر تیم های ملی را نیز برعهده داشت، حالا با حکم تاج به عنوان سرپرست جدید تیم ملی منصوب شده تا سمت جدیدی بگیرد و به صورت رسمی در فدراسیون فوتبال فعالیت داشته باشد. طی ماه های گذشته برخی انتقادها به ساکت وجود داشت که چطور بعد از کنار رفتن از سمت دبیرکلی همچنان در فدراسیون مشغول به کار است و حالا او با سمت سرپرستی تیم ملی رسما در فوتبال ایران فعالیت خواهد کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مگنو باتیستا داسیلوا

افتخارات ورزشی

لیگ برتر فوتبال ایران (۳): ۸۲–۱۳۸۱، ۸۹–۱۳۸۸، ۹۰–۱۳۸۹
جام حذفی فوتبال ایران (۳): ۸۳–۱۳۸۲، ۸۵–۱۳۸۴، ۸۶–۱۳۸۵
لیگ قهرمانان آسیا: ۲۰۰۷ (نایب قهرمانی)، صعود به مسابقات جام باشگاه‌های جهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا ساکت
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه