بیوگرافی مهرزاد خلیلیان

5 سال پیش
بیوگرافی مهرزاد خلیلیان
4.5/5 - (23 امتیاز)

بیوگرافی مهرزاد خلیلیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دکتر مهرزاد خلیلیان (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۴۰ در اصفهان) از مدیران ورزش اهل ایران است.

زندگینامه مهرزاد خلیلیان

بیوگرافی مهرزاد خلیلیان

فعالیت ورزشی

او در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان انتخاب شد و تا ۷ مرداد ۱۳۹۴ مدیرعاملی این باشگاه را بر عهده داشت. وی دهمین مدیرعامل تاریخ باشگاه سپاهان نیز محسوب می‌شود. در دوران مدیریت او، تیم فوتبال سپاهان به مقام قهرمانی در لیگ برتر ۹۴–۱۳۹۳ دست یافت.

خلیلیان سابقه هفت سال حضور به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۱، ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور از سال ۱۳۸۱ الی ۱۳۸۶ و همچنین دبیرکلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ را در کارنامه کاری و اجرایی خود دارد.

از دیگر سوابق وی می‌توان به مشاور ورزشی شهرداری اصفهان، مسئول تربیت بدنی سپاه منطقه دو، دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ ایران، عضویت در کمیته اداری اقتصادی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا)، انتخاب به عنوان مدیر نمونه ورزشی کشور در سه دوره، حضور در عرصه دفاع مقدس و عملیات‌هایی همچون رمضان، والفجر و فاو، پزشک ورزشی و مدرس دانشگاه اشاره کرد.

خلیلیان از قهرمانان ملی شنای کشور می‌باشد که در سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۶۰ در این رشته به عناوین متعدد قهرمانی دست یافته‌است. ترجمه کتاب ورزش در آب از آثار وی می‌باشد.

وی در تاریخ ۱۱ تیر ۱۳۹۳ به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت شنای استان اصفهان نیز انتخاب شد.

دیدگاه جالب در مورد حضور پرسپولیس در فینال

فوتبال ملی با باشگاهی تفاوت های زیادی دارد. در سطح اروپا هم می بینید که افراد زیادی هستند که ممکن است در یک کشور باشند اما باشگاهشان فرق داشته باشد. در کشور ما حضور در فینال آسیا کم سابقه است. بعضی ها این اتفاقات مربوط به طرفداری ها را زیادی بزرگ می کنند. ممکن است چند بچه دبستانی و محصل به نوعی ابراز علاقه به یک باشگاه دیگر بکنند، اما به نظرم پرسپولیس یک شاهکاری داشته حتی اگر ببازد. دقیقا مثل تیم ملی است که به جام جهانی رفته بود. هر باشگاه دیگری هم که به آسیا برود، بقیه نسبت به آن ابراز لطف می کنند. فردا سپاهان هم در این موقعیت باشد، همه باید سپاهانی باشند چون باشگاه کشور ما است. ذوب آهن، استقلال یا سایپا یا هر تیم دیگری هم که برود باید چنین نگاهی از سوی بقیه وجود داشته باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مویس کین

او افزود: اما بالاخره باید بپذیریم که چنین چیزهایی هست و گاهی اوقات برخی هوادارانی که بیش از حد به باشگاهشان حساس هستند یا از پذیرش موفقیت یک باشگاه دیگر ممکن است دلواپس بشوند، اظهارنظر ها یا حرکاتی انجام می دهند که این هم بخشی از فوتبال است. ما نباید خیلی ناراحت بشویم از اینطور اتفاقات.

پرسپولیس به حد کافی هواداران خودش را

دارد و در سطح دنیا هم هستند. همانطور که

سپاهان هم دارد و استقلال هم دارد.

مدیرعامل پیشین سپاهان گفت:

بهتر است ما در این شرایط روی برد پرسپولیس در روز شنبه تمرکز کنیم. بازیکنان، هواداران، رسانه ها و همه مردم دعا کنیم تا انشاالله پرسپولیس موفق شود. این تیم می تواند معجزه ای کند و با ۳ گل حریف ژاپنی را شکست دهد یا اینکه ۲ گل بزند و در وقت اضافه یا پنالتی بازی را ببرد. پرسپولیس اگر دقت کند، هیجان و عصبیت را کنار بگذارد و با عشق و قلب خود بازی کند، با پروفسوری به نام برانکو که شخصیتی جاودانه در فوتبال ما دارد، اصلا قهرمانی دور از دسترس نیست. فقط باید باور کنند که می توانند. آن وقت همه حواشی هم خاتمه پیدا می کند تا بعد از سالها ما شاهد قهرمانی یکی از باشگاه هایمان در سطح آسیا باشیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهرزاد خلیلیان
4.5/5 - (23 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه