بیوگرافی علیرضا اسدی

5 سال پیش
بیوگرافی علیرضا اسدی
Rate this post

بیوگرافی علیرضا اسدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علیرضا اسدی (زاده ۱۳۴۱) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران و دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال ایران و مدیرعامل باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز است.

زندگینامه علیرضا اسدی

بیوگرافی علیرضا اسدی

فعالیت ورزشی

وی فعالیت‌های ورزشی را از رشته شنا و قهرمانی در رده نوجوانان آموزشگاه‌های ایران در سال ۱۳۵۳ آغاز کرد، سپس به عضویت در تیم منتخب بسکتبال آموزشگاه‌های تهران در سال ۱۳۵۶ در آمد، وی از سال ۵۷ تا ۵۹ عضو تیم فوتبال جوانان و امید راه‌آهن شد سپس در سال ۱۳۵۸ به تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شد، اسدی فوتبال را در باشگاه‌های اکباتان، راه‌آهن و همچنین در تیم بنیاد شهید به عنوان کاپیتان ادامه داد.

اسدی در سال‌های ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۶ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و دو بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرد. وی در بهمن ماه ۱۳۹۳ به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد.

جدایی از کادر مدیریتی تراکتور

با توجه به قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل برای متصدیان دولتی و با توجه به شغل دیگر علیرضا اسدی با تصویب هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی، وی از مدیرعاملی این باشگاه تبریزی خداحافظی کرد.

هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی ضمن قدرانی و تشکر از زحمات علیرضا اسدی، همکاری وی را با این باشگاه خاتمه داد.

تحصیلات
اسدی پس از اخذ دیپلم رشته تجربی در سال ۱۳۶۱ تحصیلات خود را در رشته تربیت بدنی در دانشگاه تهران ادامه داد و پس از اتمام تحصیل در رشته تربیت بدنی در رشته پزشکی دکترای خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیلوفر اردلان

سمت‌های ورزشی
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی (۱۳۹۰)
نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشجویی ایران (۱۳۹۱)
سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی ایران در سال ۹۳
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران (بهمن ۱۳۹۳ – تیر ۱۳۹۶)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علیرضا اسدی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه