بیوگرافی جواد الله‌وردی

5 سال پیش
بیوگرافی جواد الله‌وردی
3.2/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی جواد الله‌وردی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جواد الله‌وردی متولد ۲۶ خرداد ۱۳۳۱ مدافع، سابق باشگاه پرسپولیس و تاج است.

زندگینامه جواد الله‌وردی

بیوگرافی جواد الله‌وردی

فعالیت ورزشی

الله‌وردی در ۹۲ بازی برای پرسپولیس به میدان رفته‌است.

الله‌وردی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۱۹۷۸ آرژانتین بود.

او با قراردادی جنجالی به مبلغ دوازده هزار تومان از تاج به پرسپولیس پیوست.

دربی ۶ تایی از زبان خودش

او می گوید:

عمو به‌خدا خسته شدم. فوتبال، کشتی نیست که یک‌نفره مبارزه کنید. آن‌موقع دو تا عقاب آسیا را درون دروازه داشتیم و علی جباری، منصور پورحیدری، کارو حق‌وردیان، اکبر کارگرجم و خیلی‌های دیگر هم که ملی‌پوش بودند، داخل زمین بودند. باور کن من نسبت به همه آنها ضعیف‌تر بودم، حالا چرا فقط من مقصر هستم ولی آنها نه؟! باور کنید به گواه کیهان‌ورزشی و دنیای ورزش در آن بازی نه کسی از من رد شد و نه کسی به من لایی زد، حالا شما بروید ببینید چه اتفاقی افتاد که آن‌موقع با آن‌همه بازیکن بزرگ ما شش گل خوردیم. مهم همین است که یکی بیاید بپرسد آن ۱۰ نفر دیگر در زمین چه کردند؟ مگر یک نفر می‌تواند تیم را شوهر بده و باعث خوردن شش گل باشد؟!

تیم ما از پیش باخته بود، اصلا ربطی به بازی نداشت. ما انگیزه نداشتیم. یک‌سال بود که بعد از گرفتن سه جام جام‌حذفی، جام دوستی و لیگ، مسئولان باشگاه یک آب‌نبات چوبی هم به ما نداده بودند، چه برسد به جایزه و پاداش. تیم انگیزه نداشت، برای همین نتوانستیم آن تیم همیشگی باشیم. در ثانی تیم مقابل هم پرسپولیس بود که بازیکنان بزرگی داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی غفور جهانی
اخراج از تیم

بعد از شش‌تایی‌ها من دو الی سه‌ماه از تیم اخراج شدم. بعد از آن رایکوف خودش آمد دنبالم که برگردم به تیم. آن روز با رایکوف رفتیم نایب ناهار خوردیم، بعد که آمدیم منصور پورحیدری و هادی نراقی با ژیان منصور آمدند جلوی ما که هادی حرف‌های زشتی به من زد و بعد من جواب او را دادم کار ما نزدیک بود به درگیری بکشد که پورحیدری سریع هادی را سوار ماشین کرد و رفت سر تمرین. این دو نفر که زودتر رسیده بودند، ماجرا را برعکس برای همه تعریف کردند. منصور هم که کلا زیرآب‌زن و آب‌زیرکاه بود. علیه من یک‌ طومار جمع کردند و همه بازیکنان آن را امضا کردند که اگر الله وردی باشد، ما نیستیم.

سرپرست تیم هم گفت اگر طلا باشی من هم نمی‌گذارم در تاج بمانی. من هم برای همین رفتم پرسپولیس. آقایان فکر می‌کردند من روی زمین می‌مانم یا می‌روم یک تیم درجه دو یا سه، ولی رفتم پرسپولیس که ثابت کنم بازیکن خوبی هستم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جواد الله‌وردی
3.2/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه