بیوگرافی بهروز سلطانی

5 سال پیش
بیوگرافی بهروز سلطانی
3.9/5 - (12 امتیاز)

بیوگرافی بهروز سلطانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بهروز سلطانی (زاده ۱۰ دی ۱۳۳۶ – تهران) بازیکن سابق فوتبال ایرانی است.

زندگینامه بهروز سلطانی

بیوگرافی بهروز سلطانی

فعالیت ورزشی 

وی سابقه بازی در باشگاه‌های پرسپولیس و دارایی را دارد.

او می گوید:

بعضی از بازیکنان نسل جدید جنبه‌ی قهرمانی را ندارند. آن‌ها منش پهلوانی را بلد نیستند. باشگاه پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا است. در جهان تیم‌های زیادی پیدا نمی‌کنید که اندازه پرسپولیس هوادار داشته باشند. در فوتبال ایران هر بازیکن دو افتخار می‌تواند داشته باشد. نخست اینکه در تیم ملی بازی کند و دیگر آن‌که در یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال به میدان برود. آیا علیرضا بیرانوند تا قبل از آمدن به پرسپولیس توانسته بود فیکس تیم ملی شود و به‌طور مداوم دروازه‌بان اول ایران باشد؟ پرسپولیس سکوی پرتاب علیرضا بیرانوند بود تا فیکس تیم ملی شود. اینگونه رفتارها هواداران تیم را اذیت می‌کند و باعث ناراحتی و خشم آن‌ها می‌شود.

در تیم ملی و پرسپولیس خیلی از مدافعان جلوی من بازی کرده‌اند اما از اول تا آخر فوتبال من محمد پنجعلی بهترین مدافعی بود که با او همبازی بوده‌ام. با پنجعلی خیلی هماهنگ بودیم و فوتبال را با فکر بازی می‌کرد. او از معدود مدافعینی بود که واقعا جان خود را جلوی توپ می‌گذاشت. در اندونزی یک بازی داشتیم که یادم هست محمد پنجعلی صورت خودش را جلوی توپ گذاشت. با پنجعلی خیلی راحت بودم و همیشه او را به عنوان یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران ستایش می‌کنم.

بهترین بازیکنان تاریخ ایران

بدون شک زنده‌یاد ناصر حجازی بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال کشورمان است. اگر فیلم‌های بازی ناصر حجازی را نگاه کنید خیلی کم شیرجه می‌زد و باهوش و عقل خود در جای‌گیری‌ها کار می‌کرد. من این افتخار را داشتم مدتی شاگرد ایشان باشم. در بین دروزاه‌بان‌های پرسپولیس هم عابدزاده را بهترین دروازه‌بان می‌دانم. خونسردی احمدرضا در درون دروازه عالی بود. من با او یک دوره در تیم ملی همبازی بوده‌ام. عابدزاده تمرینات مفید انجام می‌داد و با فیزیک خوب به نظر من بهترین دروازه‌بان تاریخ باشگاه پرسپولیس است. عابدزاده خیلی زحمت کشید و به حق خود هم رسید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرزو معتمدی

ناصرمحمدخانی هم بهترین مهاجم تاریخ فوتبال ایران است. هیچ‌وقت روی کف پا نبود و همیشه روی پنجه پا بود. وقتی توپ به ناصر می‌رسید استارت‌های فوق‌العاده خوبی می‌زد و با دریبل‌های به‌موقع و عالی به دروازه‌ی حریف می‌رسید. واقعا زمانی که ناصر توپ را در اختیار داشت، دروازه‌بان نمی‌دانست کدام طرف شوت می‌زند. همه بچه‌های تیم ناصر را دوست داشتند و می‌دانستند، توپ که به او برسد هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهد. علی پروین هم خیلی بازی او را دوست داشت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بهروز سلطانی
3.9/5 - (12 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • خلیلی
    4 سال پیش

    من از اقوام اقای سلطانی هستم ،از ایشان شماره تماس یا هر راه ارتباطی دیگر میخواستم