بیوگرافی وحید قلیچ

5 سال پیش
بیوگرافی وحید قلیچ
3.7/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی وحید قلیچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

وحید قلیچ (زاده ۲۵ آذر ۱۳۳۶ – تهران) دروازه‌بان سابق پرسپولیس می‌باشد.

زندگینامه وحید قلیچ

بیوگرافی وحید قلیچ

فعالیت ورزشی بیوگرافی وحید قلیچ

قلیچ در ۱۲ سال حضور خود در پرسپولیس در ۱۷۶ بازی به میدان رفته‌است. وی در بین دروازه‌بان‌ها بیشترین حضور را در باشگاه پرسپولیس داشته‌است.

کالدرون بار فنی زیادی ندارد

کالدرون الان مانند هندوانه ی دربسته است و هنوز باز نشده تا ببینیم چه کاره است ولی اینگونه که من نگاه میکنم مربی ای نیست که بار فنی زیادی داشته باشد. من در او چیزی نمی بینم البته شاید اشتباه از من است. به هر حال باید بازی ها شروع شود تا چند بازی ببینیم بعد نظر بدهیم.

در بازی سایپا و نیروی زمینی بدن ها به خاطر اردوی ترکیه خسته بود اما در بازی نیروی زمینی بهتر شد. البته نیروی زمینی را نمی توان حریف قدرتمندی دانست اما روی هم رفته بهتر بودند.

خریدهای جدید در حد نیروی زمینی هستند

من هیچکدام از بازیکنانی که به پرسپولیس برگشتند را تایید نمیکنم. بازیکنی که به پرسپولیس پشت کرد را حالا هیئت مدیره برای این که جای پای خودش را محکم کند به پرسپولیس برگردانده ولی هواداران هم موافق این ها نیستند. زیرا این بازیکنان کسانی بودند که برای پول و خیلی چیزهای دیگر خودشان را گم کردند و از پرسپولیس رفتند. من با هیچکدام موافق نیستم و بازی هیچکدام هم مد نظر من نیست.

موافق حرف شما نیستم که می گویید اگر این ها به دیگر تیم ها می رفتند پرسپولیس ضعیف می شد. شما بازی خوان تر و روانشناس تر از امیر قلعه نویی پیدا نمی کنید، اگر احمدزاده خوب بود سپاهان او را جذب می کرد. به نظر من این ها در حد نیروی زمینی هستند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مائده برهانی

رادوشوویچ پول میگیرد برود جزایر قناری!

متاسفم برای هیئت مدیره، مدیرعامل و سرپرستی که وضعیت پرسپولیس و شرایط اقتصادی را می بینند اما به یک دروازه بان دوم ۳۵۰ هزار دلار می دهند، آن وقت پیشکسوتان پرسپولیس به نان شب محتاجند. رادوشوویچ هم می رود عکس های آنچنانی می گذارد در اینستاگرام و ۳۵۰ هزار دلار می گیرد و به درد پرسپولیس هم نمی خورد. در ایران خیلی بهتر از رادوشوویچ هست.

گلر دوم باید قوی باشد، این قوی است؟ کدوم بازی پرسپولیس را ایشان درآورده؟ تورو قرآن ول کنید، تورو حضرت عباس ول کنید، شما عاقلید. لازم نیست من چیزی بگویم. نظر من این است که رادوشوویچ پول مفت میگیرد تا برود جزایر قناری!

آقای بیرانوند اگر پیشنهاد داری برو!

بیرانوند اگر پیشنهاد جدی داشت مطمئن باشید یک دقیقه هم نمی ماند، این ها فقط بازی پول است. آقای بیرانوند اگر تورینو شما را می خواهد چرا در ایران مانده ای؟ شما گلر شماره یک تیم ملی هستی، نفر اول پرسپولیس هستی، لطفا قدر جایگاهت را بدان.

سیدی به درد این پرسپولیس می خورد

مربی دروازه بان های جدید پرسپولیس فقط به درد این پرسپولیس با این هیئت مدیره می خورد. پرسپولیس مگر کم دروازه بان دارد؟ من خودم را نمی گویم که ۱۸۰ بازی انجام دادم، ۴ پنالتی در دربی گرفتم و… اما می گویم انقدر پیشکسوت خوب هست که بیاید مربی دروازه بان ها شود. البته من اسم هیچ کس را نمی آورم چون این ها هم معرفت ندارند، جرات ندارند حرف بزنند چون منافعشان به خاطر می افتد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمیده عباسعلی

به علی پروین تعظیم می کنم

شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس رئیسش علی پروین است و من تا زمانی که زنده هستم جلوی علی آقای پروین تعظیم می‌کنم. شیرینی؟ من فقط درباره علی پروین صحبت می کنم. از کجا معلوم نتوانند پرسپولیس را اداره کنند، چرا می گویید که نمی توانند؟ اما من می گویم اگر علی پروین بخواهد سوار اسب شود من زانو می زنم تا از کمر من بالا برود! البته این که می گویید دوست دارند مربی خارجی را کنار بگذارند تا خودشان سرمربی شوند را تائید می کنم.

دوست دارم پرسپولیس موفق شود

من دوست دارم پرسپولیس موفق شود،

این آرزوی همیشگی من است.

مگر می شود دوست نداشته باشیم پرسپولیس موفق شود؟

اما با این وضعیت خیلی بعید می دانم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی وحید قلیچ
3.7/5 - (4 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • داود تقی پور
    5 سال پیش

    بازیهای آقا وحید را من بیش از ۸۰بار از نزدیک دیدم چون خودم عشقم علی پروین بود الان متاسفانه آن طور که باید به پیشکسوتان بها نمی دهند ولی آقا وحید خودت را عشق است بس دوستدار شما تقی پور از مرزداران تهران املا ک مادر خ ایثار

  • کیهان
    4 سال پیش

    امسال تو که دوست و همزبانش هستی میتونید اینجور صحبت کنید